وبلاگ آفتاب
حاشیه جلسه هیات دولت

تصویب سخنگوی دولت: ضوابط اجرائی حقوق و دستمزد و افزایش جرایم رانندگی

تصویب سخنگوی دولت: ضوابط اجرائی حقوق و دستمزد و افزایش جرایم رانندگی

به گزارش وبلاگ آفتاب، سخنگوی دولت اعلام نمود: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه های مرتبط مبالغ جرایم رانندگی بروزرسانی شد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ امروز تشکیل شد و اعضای دولت گزارش هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، کارهای جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استانهای سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.
بهادری جهرمی اظهار داشت: رییس جمهور وزارتخانه های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه های خودرا برای تحقق شعار سال ارائه نمایند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال صورت خواهد گرفت.
سخنگوی دولت اشاره کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و بخشنامه این جرایم متناسب با نرخ تورم به ‎روزرسانی شد که به زودی ابلاغ خواهد گردید.

ضوابط اجرائی حقوق و دستمزد را از فروردین ماه اجرائی می کنیم
سخنگوی دولت اضافه کرد: باتوجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه ۱۴۰۳ در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ امروز ضوابط اجرائی بودجه برای حوزه حقوق و دستمزد به تصویب هیات وزیران رسید و ان شاء الله به زودی ابلاغ می شود که بتوانیم اجرای بودجه را از فروردین شروع نماییم و ضوابط اجرائی حقوق و دستمزد هم نخستین بخشنامه اجرائی بودجه است که الحمدالله در دومین جلسه دولت در سال به تصویب رسید و سرعت پیشنهاد بخشنامه های بودجه خوب و قابل قبول بود.




منبع:

1403/01/08
13:31:42
itemprop="bestRating">5
202
تگهای خبر: خدمات , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد