وبلاگ آفتاب
رئیس سازمان مدیریت بحران كشور:

آمادگی مدیران دستگاه های اجرائی در امر پیش گیری از بحران لازم است

آمادگی مدیران دستگاه های اجرائی در امر پیش گیری از بحران لازم است

به گزارش وبلاگ آفتاب، لرستان رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: آمادگی مدیران دستگاه های اجرائی در امر پیش گیری از بحران لازم و ضرورت دارد.


محمدحسن نامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رودخانه خرم آباد لایروبی شده و وضعیت آن خوب است و سامان دهی آن نیز با اختصاص اعتبارات لازم صورت خواهد گرفت.
وی اشاره کرد: سد معشوره ظرفیت بسیار خوبی دارد که در این جهت پیگیری های لازم صورت می گیرد که با تامین اعتبارات مورد نیاز بهره برداری از آنها شروع شود.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: آمادگی مدیران دستگاه های اجرائی در امر پیش گیری از بحران لازم و ضروری دارد و پیشگیری در تمام موارد اولویت دارد خصوصاً در موضوع سیلاب که مهم ترین بخش است.
نامی افزود: در بعضی مناطق نیز رانش هایی به وجود آمده که امید است با مباحث مهندسی و استواری سازی مناطق دارای رانش را بازسازی نماییم.
وی بیان کرد: رانش هایی که در بعضی مناطق استان لرستان به وجود آمده با اقدامات مهندسی و استواری سازی متوقف می شود.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به لزوم استفاده از بالگرد در لرستان، اضافه کرد: استفاده از بالگرد در امر اطفای آتش سوزی با تجهیزات لازم بصورت منطقه ای و تمرکزی استفاده می شود.
نامی افزود: در سیلاب الیگودرز دو هفته گذشته با بهره گیری از بالگرد به خیلی از عشایر خدمات رسانی شدند و چون بالگرد نیازمند نگهداری و مسائل فنی بوده استفاده از آن بصورت منطقه ای فراهم گشته است.



1403/01/24
18:04:12
itemprop="bestRating">5
169
تگهای خبر: خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد