وبلاگ آفتاب

سرقت از موتورلانس و آمبولانس اورژانس در 2 نقطه از تهران

سرقت از موتورلانس و آمبولانس اورژانس در 2 نقطه از تهران

وبلاگ آفتاب: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت آگاهی داد.


ابوالفضل ماهرخ در گفت و گو با ایسنا در این زمینه اظهار داشت: شب گذشته و بدنبال درخواست کمک از طرف یکی از شهروندان در شمال تهران، موتورلانس اورژانس به محل اعزام شده و خدمات امدادی را به فرد مذکور ارائه کرد، بعد از بازگشت این موتورلانس به پایگاه و درحالی که بنابود به ماموریتی دیگر اعزام شود، مشخص شد که کیف حامل تجهیزات اورژانسی و پزشکی از جعبه عقب موتورلانس سرقت شده است. در همین راستا نیز موتورلانسی دیگر از نزدیک ترین پایگاه جایگزین شد.
وی افزود: بامداد امروز نیز تکنسین های اورژانس یکی از پایگاه های واقع در مرکز تهران درحال اعزام به ماموریت بودند که با باز بودن در آمبولانس روبه رو شده و در بررسی های بیشتر متوجه شدند که دستگاه شوک از داخل آمبولانس سرقت شده است. متاسفانه این سرقت سبب شد تا آمبولانس مذکور تا تجهیز باردیگر از چرخه عملیات بیرون رود و مرکز ارتباطات اورژانس نیز از پایگاه همجوار آمبولانس دیگری را جایگزین کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همین طور افزود: دستگاه شوک یکی از اصلی ترین تجهیزات آمبولانس هاست که بوسیله آن افراد زیادی به زندگی بازگشته و از مرگ نجات یافته اند.
وی با اعلان اینکه وقوع دو سرقت از اورژانس به فاصله چند ساعت از هم بی سابقه است، اظهار داشت: هر دوموضوع به پلیس اطلاع داده شده و رسیدگی به موضوع در دستورکار قراردارد. نماینده حقوقی اورژانس هم پیگیر این مساله است.
ماهرخ با اعلان اینکه سرقت از اورژانس تنها ضرر مالی ندارد، اظهار داشت: این مساله می تواند جان افراد را به خطر بیاندازد و حتی منجر به مرگ افراد شود. ضمن این که امکان فروش این تجهیزات نیز در بازار وجود ندارد.




منبع:

1403/01/02
15:32:18
itemprop="bestRating">5
217
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد