وبلاگ آفتاب

شارژر جدید ایرپاد تبدیل به دستبند می شود!

شارژر جدید ایرپاد تبدیل به دستبند می شود!

وبلاگ آفتاب: شرکت اپل ممکنست طرح های جدیدی برای کیس شارژ ایرپادهای خود عرضه نماید که مانند دستبند پوشیده می شوند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، این غول تکنولوژی روز دوشنبه حق اختراع جدیدی ثبت نمود که منبع تغذیه ایرپادهایش را به شکل یک دستبند یا حلقه جاکلیدی که می تواند دور مچ دست بسته شود، نشان می داد.
این سند تصاویری از یک قاب U شکل منعطف را نشان میدهد که در آن ایرپادها در هر طرف دستبند قرار می گیرند.
به قول اپل علت این اصلاح این است که بعضی در از فعالیت ها امکان استفاده از جیب یا کیف پول برای نگهداری یک دستگاه الکترونیکی وجود ندارد برای مثال هنگام ورزش کردن.
این حق اختراع با عنوان «لوازم جانبی هدفون بی سیم» نوشته شده است که لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی قابل حمل دارای خاصیت هایی برای حفظ دستگاه الکترونیکی قابل حمل برای کاربر هستند، با این وجود، بطور معمول حجیم هستند و ممکنست خاصیت های مورد نظر خاصی مانند قابلیت شارژ ارائه نکنند.
بنابراین، پیشرفت های مربوط به لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی می تواند مطلوب باشد تا دستگاه الکترونیکی را به گونه ای مناسب حفظ شود و در عین حال سایر خاصیت های مورد نظر را عرضه نماید.
بخش محفظه ی کیس منعطف یا قابل خم شدن خواهد بود، اما این حق اختراع مواد مورد استفاده در آنرا توضیح نداده است.
یک نیمه از آن شامل یک باتری انعطاف پذیر است و دیگری یک سیم پیچ القایی است که نوعی انتقال برق بی سیم بشمار می رود و برخلاف کیس شارژ ایرپادهای فعلی، کنترل های صدا در بیرون آن قرار می گیرند و با کشیدن انگشت کار می کنند. این تنها بخشی است که انعطاف پذیر نیست و حق اختراع آنرا تحت عنوان یک منطقه سفت و سخت توصیف می کند.


این قاب شارژر ایرپاد را می توان به عنوان دستبند یا جاکلیدی بهره برد.
این دستبند نخستین نمونه ای است که ایرپادها در دو انتهای آن قرار می گیرند و کاربر دو سر دستگاه U شکل را برای تشکیل یک دایره به هم متصل می کند و از آن جا که از دو سر بسته می شود می توان از آن برای نگه داشتن کلیدها نیز بهره برد.
در حین استفاده، کلیدها ممکنست با لوازم جانبی برخورد کنند، با اینحال نمای بیرونی بادوام لوازم جانبی می تواند در مقابل چنین برخوردی مقاومت کند.
همین طور ممکنست گزینه ای برای اتصال کیس به لباس وجود داشته باشد که بگفته اپل به کاربر اجازه می دهد از آن به عنوان بلندگو استفاده نماید.
اپل در این حق اختراع نوشته است: با تولید یا تقویت صدای جهت دار، لوازم جانبی می توانند به کاربر اجازه دهند صدا را بشنود در صورتیکه افراد دیگر، حتی کسانی که مستقیما در کنار کاربر ایستاده اند، ممکنست نتوانند صدا را بشنوند.
به این ترتیب، یک کاربر می تواند، برای مثال، زمانی که ایرپادها در قاب شارژر هستند، تماس تلفنی را ادامه دهد و همچنان سطح حریم خصوصی دلخواه خودرا داشته باشد.




منبع:

1402/05/13
12:14:48
itemprop="bestRating">5
325
تگهای خبر: اپل , الكترونیك , باتری , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد