وبلاگ آفتاب
برای ساخت قسمت دوم؛

كاپیتان مارول به یك كارگردان زن سیاهپوست رسید

كاپیتان مارول به یك كارگردان زن سیاهپوست رسید

وبلاگ آفتاب: نایا داكوستا بعنوان كارگردان دومین قسمت كاپیتان مارول برگزیده شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ددلاین، یکی از بزرگ ترین موقعیت های کارگردانی که در ماه های اخیر معلوم نبود نصیب چه کسی می شود، حالا به نایا داکوستا رسیده است.
وی که کارگردان بازسازی «کندی من» بود، حالا بعنوان کارگردان مارول برای ساخت فیلم دوم «کاپیتان مارول» انتخاب شده است.
به این ترتیب داکوستا جایگزین آنا بودن و رایان فلک می شود که کارگردان فیلم اول بودند و آنرا به موفقیت عظیم باکس آفیسی رساندند.
مارول تاکنون بارها کارگردان های فرنچایزهای محبوب خود همچون «تور»، «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» را عوض کرده تا از زاویه ای جدید به این مجموعه نگاه کند و طی چند ماه اخیر با کاندیداهای مختلفی ملاقات کرده است.
مگان مک دانل که ویراستار مجموعه مارولی «وانداویژن» است، فیلمنامه دنباله «کاپیتان مارول» را نوشته و مقرر است بری لارسن باردیگر در نقش اول ظاهر شود.
در فیلم اول، لارسن نقش انسانی را بازی می کند که درگیر جنگی بین دو نژاد بیگانه می شود. انفجاری در موتوری ساخته بیگانه ها موجب می شود او قدرت ماوراطبیعی بگیرد و تبدیل به یکی از قوی ترین قهرمانان دنیای سینماتیک مارول شود. این فیلم مارس ۲۰۱۹ اکران شد و توانست در باکس آفیس جهانی ۱.۱۳ میلیارد دلار بفروشد.
اضافه شدن داکوستا به فیلم جدید نشانی دیگر از تلاش ادامه دار مارول برای افزایش گوناگونی به فیلم هایش، مخصوصاً در بین دست اندرکاران پشت دوربین است. هنوز بودجه فیلم رسماً اعلام نشده اما مسلماً یکی از بزرگ ترین بودجه های یک فیلم بلاکباستری ساخته یک کارگردان زن سیاهپوست را خواهد داشت.
پیش از این ایوا دوورنی فیلم «چروکی در زمان» را کارگردانی کرده بود که ۱۱۵ میلیون دلار بودجه داشت. داکوستا حالا به گروهی کوچک از فیلمسازان زن قدرتمند مانند کلویی زائو و کتی یان می پیوندد که هر یک کنترل یک مجموعه بزرگ را به دست گرفته اند و مارول و دی سی امیدوارند این روند را ادامه بدهند.
داکوستا ۳۰ ساله است و از زمان ساختن فیلم مستقل «جنگل های کوچک» در حال ارتقای کارش بوده است. این فیلم نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و موجب شد تهیه کنندگان بسیاری به او توجه نمایند. یکی از آنها جوردن پیل بود که او را برای کارگردان فیلم «کندی من» انتخاب نمود.

1399/05/17
12:50:17
itemprop="bestRating">5
2093
تگهای خبر: بازی , جهان , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد