وبلاگ آفتاب

پخش مناظره تهران با اجرای وحید ایمانی از شبكه افق

پخش مناظره تهران با اجرای وحید ایمانی از شبكه افق

مناظره تهران تازه ترین برنامه تولیدی گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما بزودی روی آنتن شبكه افق می رود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، برنامه «مناظره تهران» می خواهد درباره ۲۶ مبحث مهم روز به مناظره در دوسر طیف موافق و مخالف آن مبحث بپردازد.
این برنامه در ۲۶ قسمت ۵۸ دقیقه ای به همت بسیج صدا و سیما و به تهیه کنندگی برادران ارجمندی مراحل پیش تولید خویش را می گذراند و بزودی ضبط آن آغاز و روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.
پوریا ملک آبادی مدیر گروه برنامه های تلویزیونی اداره کل تولیدات بسیج صدا و سیما درباره برنامه «مناظره تهران» عنوان کرد: این برنامه، گفتگوی داغ مناظره تلویزیونی با سبک و فرمی جدید است. در مناظره های تلویزیونی یک نفر موافق و یک نفر مخالف حضور دارند و راجع به موضوعی داغ باهم صحبت می کنند. اما در مناظره تهران، به طرح یک مبحث پرداخته نمی گردد، بلکه با طرح یک گزاره گفتگو شکل می گیرد.
وی افزود: برای مثال گزاره‏ «تعامل با آمریکا بهترین چاره مشکلات اقتصادی کشور است»، در برنامه ۲ نفر موافق و ۲ نفر مخالف دارد که در حضور افراد حاضر در استودیو بعنوان میهمان به بحث و تحلیل در مورد گزاره می پردازند و در نهایت جمع بندی خواهد شد.
ملک آبادی درباره مجری برنامه توضیح داد: مجری این برنامه وحید ایمانی است، که تجربه‏ اجرای چند برنامه گفتگوی داغ را داشته است مثل «متن حاشیه» و همینطور اجرا در برنامه «۱۰: ۱۰» در باشگاه خبرنگاران را پشت سر گذاشته است.
اسماعیل ارجمندی تهیه کننده برنامه «مناظره تهران» است که پیش از این تجربه تولید «سختانه» را بر عهده داشته است.


منبع:

1399/05/01
23:52:13
itemprop="bestRating">5
2171
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد