وبلاگ آفتاب
برای وطن،

مشارکت در انتخابات سبب تقویت پایه های اقتدارملی می شود

مشارکت در انتخابات سبب تقویت پایه های اقتدارملی می شود

وبلاگ آفتاب: به گزارش وبلاگ آفتاب، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات حتما منجر به تقویت پایه های اقتدار ملی و امنیت کشور می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، سردار محمد شرفی بعد از حضور در پای صندوق رأی مستقر در ستاد فراجا اظهار داشت: مردم و همکاران ما در فراجا امروز جهت شرکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور و اقدام عملی به سفارش های مقام معظم رهبری با تمام توان در این امر مهم شرکت کرده اند و برابر بررسی های انجام شده و بازدیدی که از مراکز مانیتورینگ از سراسر کشور داشتیم خوشبختانه مردم از ساعات اولیه با حضور خود مشارکت خوبی در این حوزه بزرگ و ملی داشتند و امیدواریم این حضور پرشور منجر به تقویت پایه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در همه بخش های جامعه شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در رابطه با اقدامات مجموعه انتظامی پیش از برگزاری انتخابات و حین و بعد از آن نیز اظهار داشت: پلیس در حوزه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جلسات مختلفی با گروههای مرجع و موثر برگزار کرده است و دراین زمینه در سراسر کشور چندین نشست با این افراد داشته است.

وی با اعلان اینکه وظیفه مجموعه انتظامی در همه صحنه های ملی، متولی تامین نظم و امنیت است، اشاره کرد: کارکنان انتظامی از شروع پوشیدن لباس مقدس پلیس با خود عهد می بندند که تا آخرین قطره خون خود از ارکان نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور با اعلان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات حتما منجر به تقویت پایه های اقتدار ملی و امنیت کشور می شود، اظهار داشت: این اقدام، سبب صیانت از ارزش های نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود.





منبع:

1402/12/11
20:22:05
itemprop="bestRating">5
272
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد