وبلاگ آفتاب
رییس كمیسیون سلامت شورای شهر تهران خبر داد

راه اندازی ۱۰۲ بوستان در پایتخت طی مدت ۲ سال

راه اندازی ۱۰۲ بوستان در پایتخت طی مدت ۲ سال

وبلاگ آفتاب: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از راه اندازی 102 بوستان در تهران از سال 1400 تا 1402 آگاهی داد.


مهدی پیرهادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند راه اندازی بوستان در سطح شهر تهران اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران ۱۰۲ بوستان راه اندازی شده است که از این میان مناطق ۱۵، ۲۲ و ۲۰ به ترتیب با راه اندازی ۱۲، ۱۰ و ۸ بوستان در بالای جدول راه اندازی بوستان در طول این مدت قرار گرفته اند و منطقه ۹ نیز بدون راه اندازی بوستان در آخر جدول راه اندازی بوستان در بین منطقه های تهران قرار گرفته است.
وی ادامه داد: منطقه یک در طول این مدت هفت بوستان، منطقه ۲ با راه اندازی دو بوستان، منطقه ۳ با راه اندازی شش بوستان، منطقه ۴ با راه اندازی سه بوستان، منطقه ۵ با راه اندازی شش بوستان، منطقه ۶ با راه اندازی پنج بوستان، منطقه ۷ با راه اندازی شش بوستان، منطقه ۸ با راه اندازی پنج بوستان، منطقه ۱۰ با راه اندازی سه بوستان، منطقه ۱۱ با راه اندازی یک بوستان، منطقه ۱۲ با راه اندازی سه بوستان، منطقه ۱۳ با راه اندازی یک بوستان، منطقه ۱۴ با راه اندازی پنج بوستان، منطقه ۱۶ با راه اندازی یک بوستان، منطقه ۱۷ با راه اندازی پنج بوستان، منطقه ۱۸ با راه اندازی شش بوستان، منطقه ۱۹ با راه اندازی چهار بوستان و منطقه ۲۱ با راه اندازی دو بوستان هر یک در این جدول سهمی را به خود مختص کرده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که ۹۱۷ درخت با بن بالای ۲۰۰ سانتی متر در سطح شهر تهران وجود دارد اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در این دوره دنبال شد طرح جامع فضای سبز است و در نیمه نخست سال جاری این طرح به نتیجه خواهد رسید. اهتمام خواهیم کرد در طول این زمان ایرادات را برطرف نماییم. امیدواریم منافع این طرح به مردم برسد و محیط زیست نیز حفظ شود.




منبع:

1403/01/25
10:36:04
itemprop="bestRating">5
148
تگهای خبر: فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد