وبلاگ آفتاب

امدادرسانی هلال احمر به حدود ۱۵۰۰ نفر در ۴ روز نخست طرح ملی امدادونجات نوروز ۱۴۰۳

امدادرسانی هلال احمر به حدود ۱۵۰۰ نفر در ۴ روز نخست طرح ملی امدادونجات نوروز ۱۴۰۳

وبلاگ آفتاب: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی به حدود 1500 نفر در 4 روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز 1403 آگاهی داد و اظهار داشت که حدود نیمی از عملیات های امدادی مربوط به تصادفات جاده ای است.



صادق محمودی در گفت و گو با ایسنا، درباره ی اقدامات انجام شده از طرف امدادگران جمعیت هلال احمر در طول ۴ روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز امسال، از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ اسفند ماه، ۴۷۴ مورد عملیات امدادی انجام شده که از مجموع این عملیات ها، ۲۳۸مورد حادثه جاده ای، ۲۷ مورد حوادث مربوط به کوهستان و سه مورد حادثه جوی بوده است که در مجموع ۵۰، شش و یک درصد از کل عملیات ها را شامل می شود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تعداد افرادی که خدمات امدادی دریافت کرده اند، نیز اظهار داشت: در مجموع هزار و ۴۷۸ نفر این خدمات را دریافت کرده اند. از این تعداد، ۱۷۲ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۶۷ نفر نیز بصورت سرپایی درمان شدند. همین طور ۱۵ نفر به مناطق امن انتقال داده شدند و ۶۲ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

محمودی درباره ی عملیات رهاسازی خودرو ها در تصادفات اظهار داشت: برای ۵۰ نفر در حوادث و سوانح جاده ای عملیات رهاسازی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: همین طور برای ۷۹۷ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مسافران و گردشگران هشدار داد با عنایت به شرایط جوی این چند روز در خصوص وقوع سیل، از اتراق در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.




1402/12/28
13:12:18
itemprop="bestRating">5
187
تگهای خبر: خدمات , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد