وبلاگ آفتاب
سازمان بازرسی كل كشور:

موانع پیش روی نخستین تولید کننده انحصاری محصولات سلامت محور کشور برداشته شد

موانع پیش روی نخستین تولید کننده انحصاری محصولات سلامت محور کشور برداشته شد

به گزارش وبلاگ آفتاب، با ورود سازمان بازرسی، مشکلات پیش روی نخستین تولیدکننده انحصاری محصولات سلامت محور در کشور رفع شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، مدیرکل دفتر پشتیبانی از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور از رفع مشکلات پیش روی نخستین تولیدکننده انحصاری محصولات سلامت محور در کشور با ورود این سازمان خبرداد.

احمد نظری در ارتباط با مشکلات این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: شرکت دانش بنیان «آتا طب سان» بعنوان نخستین تولیدکننده انحصاری محصولات سلامت محور چندی پیش با طرح موضوعی از راه درگاه ۱۳۶ رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی اعلام نمود که از آغاز سالجاری به علت عدم تخصیص بموقع ثبت سفارش های انجام شده، برای تأمین ارز مورد نیاز جهت واردات و تهیه مواد اولیه برای تولید محصولات خود گرفتار مشکل شده است.

وی اضافه کرد: بعد از وصول شکوائیه شرکت در خصوص کمبود محصول در کشور و تعلل در تخصیص ارز برای ثبت سفارش واردات مواد اولیه و ارجاع مبحث به دفتر پشتیبانی از سرمایه گذاری و تولید ملّی، رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت و چندین جلسه با مدیرعامل شرکت برگزار شد.

مدیرکل دفتر پشتیبانی از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور اظهار نمود: با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسه مشترک با مدیران اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان در دفتر پشتیبانی از سرمایه گذاری، مشکل تخصیص ۶ میلیون دلار ارز به متقاضی برای تأمین مواد اولیه مرتفع شد.

به گفته نظری با این اقدام از واردات محصولات بی کیفیت مشابه وارداتی و همینطور خروج ارز از کشور جلوگیری شد.

بر پایه این گزارش، شرکت دانش بنیان آتا طب سان، نخستین تولید کننده انحصاری محصولات سلامت محور در کشور مشتمل بر ۱۲ قلم ایمپلنت های مخصوص که برای جراحی بیماران نیازمند گرفتار ضایعه نخاعی استفاده می شوند، است.







منبع:

1402/12/08
12:25:13
itemprop="bestRating">5
268
تگهای خبر: درمان , سازمان , سرمایه گذاری , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد