وبلاگ آفتاب
رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد:

خودرو های صفر تولید داخل از فردا با مدل 1403 سند و پلاک می شود

خودرو های صفر تولید داخل از فردا با مدل 1403 سند و پلاک می شود

به گزارش وبلاگ آفتاب، رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: از فردا آن دسته از خودرو های تولید داخل که از کارخانه ترخیص شود، با مدل سال ۱۴۰۳ سند زده و شماره گذاری می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، سردار تیمور حسینی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در رابطه با شماره گذاری خودرو های نوشماره اظهار داشت: ما هر سال به دو دلیل عمده که یکی برای پشتیبانی از مصرف کننده و دوم برای پشتیبانی از تولیدکننده در صنعت خودرو است، از حدود یک یا دو ماه پیش از سال بر مبنای تولید خودرو، مدل جدید و در واقع سال آینده را برای خودرو ها اعمال م نماییم.

وی اضافه کرد: سال جاری هم همانند سالهای گذشته از فردا ۲۳ بهمن ماه، تولیدات خودرو های داخلی به مدل ۱۴۰۳ شماره و سند زده می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همینطور ضمن اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: خوشحال هستیم که ما هم در پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا سهم کوچکی در این گردهمایی بزرگ ایفا می نماییم. مثل همیشه مردم ایران در یک فضای با نشاط و مملو از اتحاد و همدلی در سالروز انقلاب اسلامی حضور پر شور دارند.

وی ضمن اشاره به مأموریت بزرگ پلیس راهور در این مراسم بزرگ اظهار داشت: ما هم خوشحالیم سهم کوچکی در این اجتماع بزرگ داریم و در کنار مردم هستیم. همکاران بنده از روزهای قبل نسبت به برنامه ریزی و تدوین طرح های مورد نیاز برای اجرای این مأموریت بزرگ در سرتاسر کشور حضور پررنگی داشته اند.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی در مراسم ۲۲ بهمن مأموریت خطیری را بر عهده دارند که ایجاد محدودیت ها، دسترسی ها، تسهیل برای تردد سایر شهروندان و مشخص کردن محل توقف وسایل نقلیه مختلف شامل خودرو و موتورسیکلت ها همچون آنها است که اگر این اقدامات نبود اجرای این مراسم با مسائل و مشکلاتی در حوزه ترافیک روبه رو می شد.
سردار حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


منبع:

1402/11/22
15:14:11
itemprop="bestRating">5
295
تگهای خبر: صنعت , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد