وبلاگ آفتاب

ویژه برنامه انتخاباتی آموزش و پرورش برای دانش آموزان رای اولی

ویژه برنامه انتخاباتی آموزش و پرورش برای دانش آموزان رای اولی

به گزارش وبلاگ آفتاب، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش آموزان رای اولی داریم، ابراز کرد: پرچم دار این برنامه، اداره کل آموزش و پرورش تهران است و امیدواریم با اجرای آن شور و نشاط انتخاباتی در کشور منتشرشود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، رضا مراد صحرایی بامداد امروز شنبه ۲۳ دیماه در نشست مشترک مدیران حوزه های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار نمود: مهم ترین نیاز کشور ما اتحاد، انسجام و همبستگی ملی است.
وی ضمن اشاره به این که یک صدایی ملت ایران مهم ترین نیاز و مهم ترین سرمایه ما است، مطرح کرد: این اتحاد و یک صدایی ضد دشمن و حول محور ولی فقیه باید باشد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اختلاف در مواردی باعث رشد می شود ولی اختلاف در اصول آفت است، اظهار داشت: اتحاد حول محور دشمن به این معنا است که باید از هرچیزی که دشمن را خوشحال می کند، دوری کرد.
وی ضمن اشاره به این که در نزدیکی قله خستگی و زمینه اختلاف زیاد می شود، تصریح کرد: باید اجازه این اختلافات را ندهیم و با امید به پیشرفت خود ادامه دهیم.
صحرایی با اشاره به اینکه دشمن هم این نقطه را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد چونکه در کنار تمام اقدامات موثری که انجام داده است، با انتخاب مقام معظم رهبری تأثیر بزرگی در تاریخ بشریت داشته اند.
وی ضمن اشاره به این که معلمان امانت داران بزرگی هستند، خاطرنشان کرد: معلمان دو امانت بزرگ را دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رای مردم است چونکه حدود ۲۸۰ هزار نفر از مجریان انتخابات، معلمان هستند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش آموزان رای اولی داریم، ابراز کرد: پرچم دار این برنامه، اداره کل اموزش و پرورش تهران است و امیدواریم با اجرای آن شور و نشاط انتخاباتی در کشور منتشر شود.
وی ضمن اشاره به این که انتخابات سال جاری دشمن را مأیوس می کند، بیان نمود: دشمن در طول انقلاب اسلامی بارها مأیوس شده است و ما هم باید تلاش نماییم بر این یاس دشمن بیافزاییم.




منبع:

1402/10/23
12:24:23
itemprop="bestRating">5
270
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد