وبلاگ آفتاب

لزوم پیشگیری از موازی کاری در امدادرسانی به حوادث

لزوم پیشگیری از موازی کاری در امدادرسانی به حوادث

به گزارش وبلاگ آفتاب، روسای سازمان مدیریت بحران و آتش نشانی شهر تهران بر لزوم پیشگیری از موازی کاری در امدادرسانی به هنگام حوادث تاکید نمودند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، علی نصیری در جلسه مشترک با قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت هماهنگی دستگاههای امدادی به منظور افزایش توانایی در هنگام بروز حوادث، اظهار داشت: این هم افزایی راهکاری برای جلوگیری از کار موازی، ارتقای توانایی نیروها و افزایش توان کار مشترک است.

وی اضافه کرد: آتش نشانی و مدیریت بحران هر دو باید صاحب اقتدار باشند و این اقتدار به نفع ایمنی مردم است و نتیجه آن هم افزایی و همدلی و رفع مشکلات است تا صدای واحدی داشته باشیم.

قدرت الله محمدی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم با اشاره به تأثیر منفی ناهماهنگی های احتمالی میان دستگاههای امدادی بر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اظهار داشت: در آتش نشانی دو مبحث پیشگیری و عملیات داریم که به هم وابسته اند. مدیریت بحران فراتر از آتش نشانی است و می تواند در پیشگیری بیشترین نقش را ایفا کند تا از وقوع بحران جلوگیری نماییم، ازاین رو مدیریت بحران می تواند به ما کمک نماید تا اتفاقی رخ ندهد.

وی در ادامه بر ضرورت پرهیز از موازی کاری بعنوان یکی از مولفه های مهم فعالیت مشترک دستگاههای امدادی تصریح کرد و تصریح کرد: همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم به خروجی موثری برای نجات جان شهروندان برسیم.

بررسی وضعیت امدادگران مردمی، بررسی نتایج ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه در شهر تهران و نقش و مسئولیت هر یک از دستگاه ها دراین زمینه، بررسی روش استفاده از مرکز آموزش آتش نشانی به منظور آموزش داوطلبان و هم بررسی پژوهش های مشترک موضوعات دیگری بود که در این جلسه در رابطه با آنها بحث و گفتگو صورت گرفت و در نهایت هم مقرر شد این جلسات به منظور افزایش تعامل، هم افزایی و همکاری مشترک ادامه پیدا کند.





منبع:

1402/09/29
21:40:44
itemprop="bestRating">5
309
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد