وبلاگ آفتاب
در بریتانیا رخ داد؛

اخراج یک مدیر صنعت سرگرمی به سبب بازنشر جنایت های اسراییل

اخراج یک مدیر صنعت سرگرمی به سبب بازنشر جنایت های اسراییل

وبلاگ آفتاب: کیتی لینگ به سبب افشای جنایت اسراییل در غزه، از سمت خود به عنوان رئیس بخش کمدی یک آژانس استعدادیابی بزرگ بریتانیایی اخراج شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، کیتی لینگ بعد از تحقیق درباره ی پست هایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود و به شدت از اسرائیل انتقاد می کرد، مجبور شد از سمت خود به عنوان رییس بخش کمدی در آژانس استعدادیابی «یونایتد ایجنتز» کناره گیری کند.
اوایل این هفته مؤسسه «یونایتد ایجنتز» اعلام نمود به بررسی پست های رییس کمدی و یکی از اعضای کمیته اجرائی خود می پردازد و در نهایت وی بعد از به اشتراک گذاشتن پست هایی در X (توئیتر سابق) که به شدت از اسرائیل انتقاد می کرد و کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی را جنایتکارانه می خواند، اخراج شد.
این مؤسسه مستقر در لندن ضمن این که لینگ را وادار ساخت تا پست هایش را حذف کند، مسئولیت این نظرها را برعهده خود وی گذاشت و این مؤسسه را مبرا اعلام نمود.
لینگ علاوه بر ریاست بخش کمدی این مؤسسه نماینده نویسندگان، بازیگران و هنرمندان کمدی مانند میشل آسانته، جیمی دمتریو، جک برت اندرسون و دن هری و اولی کینگ بود.
روز سه شنبه، پست های لینگ و حساب X وی حذف شدند ولی بعد برای مدت کوتاهی باردیگر فعال شدند تا وی پست هایش را حذف و عذرخواهی کند.
سایت چورتل بریتانیا هم نوشت پیام هایی که او بازنشر کرده بود شامل خبر «نوزادان سر بریده شده» توسط اسرائیل و خبر دیگری در خصوص این که اسراییلی های کشته شده را نباید غیرنظامی خواند، بلکه باید آنها را «شبه نظامی های شهرک نشین» نامید، بودند.
در همین حال، شمار زیادی از کاربران توئیتر به دفاع از لینگ در X پرداختند و گفتند برخی با «تعظیم در مقابل اوباش فرهنگ حذف» دست به «سانسور می زنند» در صورتیکه «مردم حق دارند در مورد اشغال صحبت کنند».


منبع:

1402/08/05
14:55:08
itemprop="bestRating">5
322
تگهای خبر: بازی , سایت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد