وبلاگ آفتاب
موسیقی فجر ۳۹ در آینه مهر؛

انتشار فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر

انتشار فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر

به گزارش وبلاگ آفتاب، دبیرخانه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر فراخوان حضور هنرمندان جهت شرکت در بخش غیررقابتی این رویداد را منتشر نمود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فراخوان بخش غیررقابتی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از جانب دبیرخانه این جشنواره منتشر گردید.
فراخوان بخش غیررقابتی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بر مبنای آئین نامه جشنواره و با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و پشتیبانی از فعالیتهای خلاقانه هنرمندان و گروههای موسیقی سراسر کشور، با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی، تهیه و تنظیم شده است.
تمامی گروه ها و هنرمندان فعال در زمینه اجرای صحنه ای از اول آبان تا ۱۵ آذر ماه سالجاری فرصت دارند بر مبنای فراخوان اعلام شده با رفتن به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com مراحل ثبت نام خویش را در سامانه بامک انجام دهند و یا به صورت حضوری آثار خویش را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه زندی، پلاک ۱۱ ارائه کنند.
ستاد برگزاری جشنواره با انتشار این فراخوان از همه گروه ها، آنسامبل ها، ارکسترها و هنرمندان موسیقی در زمینه اجرای صحنه ای دعوت می کند، در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود، در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.
سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سالجاری در قسمت های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استانهای دیگر برگزار می گردد و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه رساله و رساله ها، بخش سرود و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.
برای مشاهده فراخوان بخش غیررقابتی سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر اینجا را کلیک کنید.


منبع:

1402/06/26
14:28:43
itemprop="bestRating">5
282
تگهای خبر: پژوهش , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد