وبلاگ آفتاب

جزئیات ثبت درخواست اسکان در خوابگاه های دانشگاه تهران

جزئیات ثبت درخواست اسکان در خوابگاه های دانشگاه تهران

به گزارش وبلاگ آفتاب، ثبت الکترونیکی درخواست اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران برای دانشجویان شاغل به تحصیل و دارای انتخاب واحد در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ شروع شد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دانشجویان روزانه غیربومی شاغل به تحصیل در دانشگاه تهران که سکونت آنها در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ در سامانه خوابگاهی گلستان ثبت شده و دارای سرترم آموزشی و انتخاب واحد در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ هستند، تا ساعت ۲۲ فردا شنبه ۱۱ شهریور ماه مهلت دارند نسبت به تمدید اسکان خود اقدام نمایند. در این خصوص دانشجویان دکتری تخصصی ناپیوسته ورودی ۱۳۹۸ به بعد، دانشجویان دکتری تخصصی پیوسته ورودی ۱۳۹۴ به بعد، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ به بعد و دانشجویان دکتری عمومی ورودی ۱۳۹۶ به بعد مشمول این ثبت نام می شوند.
بازه زمانی ثبت الکترونیکی درخواست اسکان دانشجویان روزانه خارج از شرایط اشاره شده فوق که نسبت به تمدید اتاق اقدام نکرده اند و یا دانشجویان روزانه ای که قبلاً خوابگاه نداشته اند، به این صورت است که ثبت نام دانشجویان روزانه دکتری تخصصی ورودی ۱۳۹۸ به بعد و دکتری تخصصی پیوسته ورودی ۱۳۹۴ به پس از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۳ شهریور و ثبت نام دانشجویان روزانه کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ به بعد و دکتری عمومی ورودی ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۱۳ شهریور شروع می شود و در ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۷ شهریور ماه خاتمه پیدا می کند. همینطور ثبت نام دانشجویان روزانه کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ به بعد و دکتری عمومی ورودی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه شروع می شود و آخرین فرصت آن ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۸ شهریور ماه است.
دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ (ترم ۹ تحصیلی که حداقل ۸ واحد درسی داشته باشند) بعد از انتخاب واحد از تاریخ ۵ مهر ماه ۱۴۰۲، در صورت ظرفیت خالی در خوابگاه های کارشناسی می توانند برای رزرو خوابگاه به واحد پذیرش اداره کل امور خوابگاه ها رجوع کنند.
دانشجویان روزانه کم تردد (مراجعه کم صرفا برای انجام امور رساله و رساله و غیره) می توانند با معرفی نامه از آموزش دانشکده خود به صورت محدود (یک شب در هفته) در هر ترم، از سکونت در مهمانسرا بهره مند شوند؛ ازاین رو این دانشجویان احتیاج به ثبت درخواست الکترونیکی برای تمدید یا رزرو اتاق ندارند. بنا بر اعلام اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران، دانشجویانی که مبادرت به تمدید یا رزرو اتاق می کنند، ولی از خوابگاه استفاده نمی کنند، امکان اسکان خوابگاه در ترم های بعدی را نخواهند داشت.
درصورتیکه دانشجویی بعد از ثبت الکترونیکی درخواست اسکان در خوابگاه، به هر علتی از سکونت خود در خوابگاه منصرف شده و تصمیم به حذف اسکان خود بگیرد، حداکثر تا ۲۲ شهریور ماه می تواند نسبت به لغو اسکان ترم مهر ۱۴۰۲ اقدام نماید.
دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی که در خوابگاه اسکان پیدا می کنند، از ساعت ۱۰ بامداد ۱۵ مهر ماه تا ساعت ۲۲ هفتدهم مهر ماه می توانند برای جابجایی اتاق خود اقدام نمایند. جابجایی فقط در ساختمان های در ارتباط با هر مقطع تحصیلی امکان پذیر است.
در این خصوص دانشگاه تهران اعلام کرد؛ زمان بازگشایی خوابگاه ها در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ از ساعت ۸ بامداد روز پنج شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. جزئیات ثبت نام و اسکان نودانشجویان ورودی ۱۴۰۲ کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران بعد از اعلام نتایج و ثبت نام آموزشی اعلام خواهد شد.




منبع:

1402/06/11
08:17:50
itemprop="bestRating">5
443
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد