وبلاگ آفتاب

سفر دو روزه ی وزیر علوم به یزد

سفر دو روزه ی وزیر علوم به یزد

به گزارش وبلاگ آفتاب، یزد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری دو روزه به یزد، ضمن بازدید از دانشگاه های استان، طرح های استانی هفته دولت را افتتاح می کند.


دکتر «محمدعلی زلفی گل» بامداد امروز ۶ شهریور در سفری دو روزه از راه فرودگاه شهید صدوقی یزد وارد یزد شد و مورد استقبال مسؤلان این استان قرار گرفت.
وی در شروع این سفر ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه یزد و نثار گل و فاتحه، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدیدمیثاق کرد و بعد از بازدید از رویداد جام آبی یزد، در مجمع نمایندگان استان شرکت می کند.
وزیر علوم در ادامه هم در شورای آمایش آموزش عالی استان حضور خواهد یافت و ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار خواهد نمود.
زلفی گل عصر امروز از دانشگاه های میبد و اردکان و پردیس مهریز بازدید و در جریان مسائل این مراکز علمی و آموزشی قرار خواهد گرفت.
وزیر در دومین روز از این سفر هم ضمن افتتاح دانشکده علوم و فناوری های راهبردی استان، طرح های استانی هفته دولت را با حضور مسؤلان مورد بهره برداری قرار خواهد داد.
حضور در شورای اداری استان به همراه جلسه نوفاد، افتتاح لابراتوار فبلب و هیدروکربن، بازدید از خوابگاه های دانشجویی، نشست با اساتید دانشگاه های استان، قدردانی از منتخبین دانشگاهیان، رونمایی از بورسیه شغلی و افتتاح آنلاین ساختمان اداری پردیس ابرکوه از دیگر برنامه های وزیر علوم در مسافرت به یزد است.




منبع:

1402/06/06
09:59:00
itemprop="bestRating">5
308
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , تحقیقات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد