وبلاگ آفتاب
در گفتگو با رئیس رسانه ملی مطرح شد؛

چند درصد از نقاط کشور در پوشش سیگنال رسانی قرار ندارد؟

چند درصد از نقاط کشور در پوشش سیگنال رسانی قرار ندارد؟

وبلاگ آفتاب: رییس سازمان صدا و سیما در حاشیه حضور در همایش ظرفیت ها و جذابیت های رسانه ای روستا از پوشش 98 درصدی سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور آگاهی داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از رادیو ایران، پیمان جبلی ریس سازمان صدا و سیما در حاشیه همایش ظرفیت ها و جذابیت های رسانه ای روستاها در گفتگویی با گزارشگر رادیو ایران بیان کرد: برنامه «راهی به آبادی» از برنامه های خوب رادیویی است که در سال هایی که توجه کمتری رسانه به روستاها داشت، این برنامه بطور ویژه به روستاها توجه داشت و از برنامه های پر مخاطب رسانه است.
جبلی در بخش دیگر از گفتگوی خود به پوشش ۹۸ درصدی سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور اشاره و اظهار داشت: فقط ۲ درصد از نقاط کور کشور در پوشش سیگنال رسانی قرار ندارد که اهتمام و تلاش بر این است این دو درصد هم با اقدامات فنی بوسیله ایستگاه های زمینی و ماهواره ای سیگنال رسانی و پوشش داده شود.
رئیس سازمان صدا و سیما در بخش دیگر از سخنان خود به اقدام رسانه ملی در پوشش برنامه ها در روستاها اضافه کرد: در ماه رمضان سال قبل به روستاهای مختلف کشور توجه ویژه ای شد، نماز جماعت ها و برنامه های مذهبی آنها هم پوشش داده شد.
وی درباره ی پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: سال قبل رسانه ملی به پوشش خبر حضور مردم روستا توجه کرد و صحنه هایی از بعضی روستاهای کشور نشان داده شد ولی این پوشش رسانه ای در دهه فجر امسال به ۶۷۰ روستا افزایش داده شد و اخبار و کارهای روستاها در دهه فجر نشان داده شد و نکته قابل توجه این که خود روستاییان با ارسال ویدئو و صوت در این کار مشارکت و به رسانه ملی کمک کردند.


منبع:

1401/12/11
14:48:42
itemprop="bestRating">5
487
تگهای خبر: سازمان , ماهواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد