وبلاگ آفتاب

جزئیات برگزاری آزمون دکتری

جزئیات برگزاری آزمون دکتری

به گزارش وبلاگ آفتاب، کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مقطع دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ از روز دوشنبه هشتم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، آزمون مقطع دکتری(Ph.D) سال ۱۴۰۲، بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار می گردد.
فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸ بامداد شروع می شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری آزمون، ساعت ۷: ۳۰ بامداد بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان باید پیش از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه هشتم اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.
متقاضیان آزمون، جهت شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازنات سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای(شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی
(شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری و... ) ازکارت شرکت درآزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و برپایه آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط رجوع نمایند.
جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در جلسه و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و عرضه آن الزامی است.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند بامداد از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۲: ۳۰ پس از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
آزمون وروردی مقطع دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲، بامداد پنجشنبه ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر ازضوابط آزمون از برگه راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه کرده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.




1401/12/04
12:23:35
itemprop="bestRating">5
437
تگهای خبر: آموزش , اطلاعات , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد