وبلاگ آفتاب
در قالب یك توییت اعتراضی؛

بازیگر سرشناس هالیوود پلیس نیویورک را به فاشیست ها تشبیه کرد

بازیگر سرشناس هالیوود پلیس نیویورک را به فاشیست ها تشبیه کرد

به گزارش وبلاگ آفتاب بازیگر سرشناس آمریکایی در صفحه توییترش مراسم خاکسپاری یک کارآگاه پلیس نیویورک را با گردهمایی فاشیست ها مقایسه کرد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از سی ان ان، سوزان ساراندون این دفعه به سراغ پلیس نیویورک رفت و با انتشار پستی از مراسم خاکسپاری «جیسون ریو را» که در آن هزاران پلیس نیویورک با لباس سیاه گردهم آمده بودند، این گردهمایی را با گردهمایی فاشیست ها مقایسه کرد.
این تصویر هفته پیش در توییتی از یک پادکست انتشار یافته بود که نشان می داد هزاران پلیس نیویورک هفته گذشته در منهتن صف کشیده اند تا «ریو را» را که در هارلم و در صحنه یک درگیری خانگی کشته شد، بدرقه کنند. سوزان ساراندون در زیر آن تصویر نوشته بود: به بچه هایم می گویم فاشیسم این گونه است.
ساراندون این پست را در توییترش به اشتراک گذاشت و افزود: «خب اگر آن روز شهر به این همه پلیس نیازی نداشت، آیا به این مفهوم نیست که در ایام دیگر هم به آنها نیازی نیست؟»
ساراندون که همچون چهره های مشهوری است که موافق تحریم پلیس آمریکا به علت نژادپرستی آنهاست، از هشتگ براندازی پلیس هم بهره برده است.
این توییت البته با اعتراض شدید پلیس روبه رو شده و آنها این امر را به مفهوم ایجاد بحران دانسته اند و از او بعنوان یک بازیگر درجه ۴ یاد کرده اند.
این بازیگر همواره از خشونت پلیس آمریکا انتقاد کرده و اعتقاد دارد این خشونت به نابودی جان افراد گوناگونی منجر گردیده است.
ساراندون در اعتراضات معروف به «جان سیاهان مهم است» هم این انتقادها را مطرح کرده بود.
افراد دیگری هم این توییت را ری توییت کرده اند و به جای پرچم آمریکا علامت صلیب شکسته نازی ها را گذاشته تا نشان دهند یادآور تظاهرات هواداران هیتلر در خیابان های آلمان است. برخی هم پلیس آمریکا را حامی سرمایه داری خوانده و نوشته اند وظیفه پلیس آمریکا پشتیبانی از مردم نیست.

1400/11/15
13:12:08
itemprop="bestRating">5
674
تگهای خبر: بازی , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد