وبلاگ آفتاب
در روزهای پایانی سال ۹۹ اعلام شد؛

تازه ترین خبرها از جلسات هیات مدیره كانون های خانه موسیقی

تازه ترین خبرها از جلسات هیات مدیره كانون های خانه موسیقی

به گزارش وبلاگ آفتاب جلسات هیات مدیره کانون های خانه موسیقی در سال ۹۹ به اتمام رسید و پرونده های ارسالی به کانون ها مورد بررسی قرار گرفت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، جلسات هیات مدیره کانون های ۱۰ گانه خانه موسیقی در آخرین هفته اسفند ماه هم برگزار شد و کلیه پرونده های متقاضیان بیمه و عضویت مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.
برگزاری جلسات هیات مدیره کانون های خانه موسیقی از آغاز سال به علت شیوع کرونا و همینطور احتمال برگزاری انتخابات خانه متوقف شده بود که از اواخر زمستان سالجاری جهت بررسی پرونده های رسیده با رعایت پروتکلهای بهداشتی این جلسات از سر گرفته شد.
این جلسات در مرحله اول به علت ضرورت فاصله گذاری اجتماعی با حضور حداقلی اعضای هیات مدیره کانون ها به منظور بررسی پرونده ها برگزار شد و در مراحل آینده در صورت لزوم، برگزاری آزمون به صورت آنلاین خواهد بود.
کانون های نوازندگان سنتی، خوانندگان سنتی، نوازندگان کلاسیک، خوانندگان کلاسیک، مدرسان، آهنگسازان، پژوهشگران، سازسازان، صدابرداران و ناشران ۱۰ کانون خانه موسیقی را می سازند.
جلسات هیات مدیره کانون های خانه موسیقی سال ۱۴۰۰ بعد از انتخابات کانون ها و با اعضای جدید هیات مدیره کانون ها برگزار می گردد.


منبع:

1399/12/25
22:37:43
itemprop="bestRating">5
1285
تگهای خبر: آنلاین , پژوهش , پژوهشگر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد