وبلاگ آفتاب

دعوت از شركتهای دانش بنیان برای حضور در رویداد نقش زنان در مدیریت مصرف آب

دعوت از شركتهای دانش بنیان برای حضور در رویداد نقش زنان در مدیریت مصرف آب

رویداد نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب، برق و انرژی با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی در حوزه زنان، مالكیت فكری، زیست بوم نوآوری در دیماه به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف شناسایی ظرفیت ها و توان افزایی زنان، رفع چالشهای پیش روی آنان در تولید محصولات و تکنولوژی های جدید، در نظر دارد نخستین رویداد «شکوفا» را در حوزه آب، برق و انرژی برگزار کند.
در این رویداد سه نشست تخصصی با عناوین «نقش زنان در مدیریت بهینه مصرف و زیست بوم نوآوری»، «چالشها و راهکارهای توان افزایی زنان در مدیریت فناوری» و «نقش زنان در مدیریت مالکیت فکری با رویکرد تجاری سازی محصولات فناورانه» برگزار می شود. انتقال تجربیات موفق زنان در تولید محصولات فناورانه و چالش های پیش روی آنها نشست دیگری است که زنان فعال در شرکتهای دانش بنیان و فناور حاضر در این رویداد، تجربیات و درس آموخته های خود و همینطور چالشهای پیشروی خود در راه توسعه فناوری، مدیریت دارایی های فکری و تجاری سازی آنرا با دیگران به اشتراک می گذارند.
از طرحهای برگزیده زنان بعد از داوری، در روز رویداد تجلیل خواهد شد، بدین منظور زنان مدیرعامل شرکتهای دانش بنیان و فناور که فناوری، محصول یا خدمت قابل عرضه دارند، می توانند طرحهای خویش را در چارچوب این فراخوان ارسال نمایند.
علاوه بر برنامه های نشست، به منظور آشنایی هرچه بیشتر شرکتهای دانش بنیان و فناور با نیازهای فناورانه صنعت آب و برق و مشارکت در تولید محصولات، نیازهای فناورانه مؤثر در حوزه مدیریت بهینه مصرف معرفی خواهد شد. شرکتهای دانش بنیان و فناوران حاضر در این رویداد امکان برگزاری جلسات مذاکره مستقیم با سازمان های فعال در صنعت آب و برق را هم خواهند داشت. در مقابل طرح های سرمایه پذیر منتخب شرکتهای دانش بنیان و فناور زنان که به دنبال جذب سرمایه گذار جسورانه (VC) هستند، در رویداد دوشنبه های استارتاپی در حضور سرمایه گذاران دولتی و خصوصی معرفی خواهد شد.
نمایشگاه مجازی محصولات فناورانه برای نمایش توانمندی های فناورانه زنان هم در حاشیه این رویداد برپا خواهد شد.
بر مبنای اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد در ایام 14 و 15دی ماه سال جاری در مجتمع شکوفایی شرکتهای دانش بنیان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.




منبع:

1399/09/10
22:41:03
itemprop="bestRating">5
1126
تگهای خبر: تكنولوژی , سازمان , صنعت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد