وبلاگ آفتاب
در گزارش وبلاگ آفتاب مطرح شد؛

سانحه برای دو هنرمند موسیقی نواحی

سانحه برای دو هنرمند موسیقی نواحی

وبلاگ آفتاب: دو هنرمند شركت كننده در سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی در راه بازگشت از شهر كرمان به سمت محل سكونتشان در شهر ساوه گرفتار سانحه رانندگی شدند.



دامون شش بلوکی پژوهشگر و ازعضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه با خبرشدم استاد محمدتقی محیط و استاد حسین علی حسینی که به همراه استاد محمد عزیزی (از گروه شاهسون) جهت اجرای برنامه در جشنواره موسیقی نواحی به کرمان آمده بودند در راه بازگشت به محل سکونتشان در ساوه گرفتار سانحه رانندگی شده اند.
وی اضافه کرد: این سانحه به علت تصادف اتومبیل این عزیزان با یک دستگاه تریلی بوده است. طبق آخرین تماسی که بنده داشتم استاد محمدتقی محیط و حسین علی حسینی به دلیل وخامت حال با هلیکوپتر به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر اصفهان منتقل و استاد عزیزی در بیمارستان اردستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است. این در حالی است استاد حسین علی حسینی در ناحیه مغز گرفتار لختگی خون شده که پزشکان امیدوارند این لختگی زیاد نباشد تا بتوانند به سادگی عمل جراحی را انجام دهند. اما درباره استاد محیط که الان در حالت کما قرار دارد باید به این نکته اشاره کنم که این هنرمند از ناحیه لگن و دنده گرفتار شکستگی شده و هنوز هم به هوش نیامده است.
شش بلوکی بیان نمود: اجرای این دو هنرمند ایل شاهسون، یکی از بهترین اجراهای دوره سیزدهم جشنواره موسیقی نواحی بود که دارای ساختارهای فنی و ویژه ای بود که تا حالا کمتر مخاطبی شاهد چنین اجراهای قدرتمندی بوده و می توان اظهار داشت که حضور این دو هنرمند بزرگ ایل شاهسون که به اعتقاد بنده از بهترین ها هستند یکی از نقاط قوت جشنواره امسال بود. شرایطی که بااینکه می تواند برای همه دارای ارزش های زیادی باشد اما بد نیست بدانید همین عزیزان در حوزه دریافت مستمری و ماجراهای در رابطه با صندوق اعتباری هنر به قدری دارای مشکل هستند که چنین اتفاقات ناگواری برایشان دلم را آزرده می کند.
این پژوهشگر ضمن ارائه توضیحانی از پیشینه فعالیتهای هنری هنرمندان سانحه دیده در عرصه های بین المللی و ملی اظهار داشت: از هنرمندان و هنردوستان و عزیزان تقاضای دعا برای سلامتی این دو هنرمند عزیز داریم و از عزیزان مسئولی که در این مناطق یاد شده حضور دارند می خواهم به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنها عیادت و موجبات دلگرمی آنها را فراهم نمایند که بطور قطع هنرنمایی آنها در جشنواره موسیقی نواحی ایران یک ارزش واقعی به معنا و مفهوم واقعی کلمه بود. به هر حال گمان می کنم در این شرایط یک تماس تلفنی هم می تواند شرایط روحی مناسبی را برای خانواده این هنرمندان فراهم نمایند.


منبع:

1399/08/16
11:43:03
itemprop="bestRating">5
1552
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشگر , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد