وبلاگ آفتاب
معاون آموزشی وزیر بهداشت:

زیرساخت ها فراهم باشد، می توانیم دانشجوی پزشکی بیشتری جذب کنیم

زیرساخت ها فراهم باشد، می توانیم دانشجوی پزشکی بیشتری جذب کنیم

وبلاگ آفتاب: به گزارش وبلاگ آفتاب، کرمانشاه معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی منوط به توسعه زیرساخت ها است، اظهار داشت: تابحال طبق مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی پیش رفته ایم و به جهت اینکه برنامه را تا سال ۱۴۰۴ پیش ببریم نیازمند بودجه و زیرساخت هستیم.


دکتر ابوالفضل باقری فرد در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی اظهار داشت: طی دو سال گذشته طبق این مصوبه پیش رفته ایم و سالانه افزایش ۲۰ درصدی پذیرش دانشجو را در این حوزه داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه آموزش رشته پزشکی نیازمند زیرساخت است، اظهار داشت: پزشکی رشته ای است که به غیر از کلاس درس، ساختارهایی مانند آزمایشگاه، مرکز آموزش مهارت های بالینی و... نیاز دارد و تمام این زیرساخت ها باید برای آموزش فراهم باشد.
باقری فرد اظهار داشت: ما در کنار افزایش کمی دانشجویان پزشکی، باید به فکر کیفیت آموزش هم باشیم و بطور قطع بدون زیرساخت لازم آموزش های ما بی کیفیت خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته افزایش کمی دانشجویان را داشته ایم، اما متاسفانه توسعه زیرساخت ها به موازات آن پیش نرفته است.
باقری فرد اظهار داشت: برای تداوم افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی در دو سال آینده احتیاج به تأمین زیرساخت داریم و اگر بودجه لازم در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد می توانیم برنامه را اجرایی کرده و افزایش ظرفیت باکیفیت داشته باشیم.




منبع:

1402/12/20
09:18:15
itemprop="bestRating">5
229
تگهای خبر: آموزش , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد