وبلاگ آفتاب

راه یابی یک پس از ظهر طولانی به جشنواره داکا

راه یابی یک پس از ظهر طولانی به جشنواره داکا

به گزارش وبلاگ آفتاب، فیلم سینمایی یک پس از ظهر طولانی به کارگردانی و تهیه کنندگی سهی بانو ذوالقدر در دهمین جشنواره فیلمهای موبایلی داکا نمایش داده می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی فیلم، «یک پس از ظهر طولانی» به کارگردانی و تهیه کنندگی سهی بانو ذوالقدر که به صورت پلان سکانس است و ژانری معمایی دارد، در دهمین جشنواره فیلمهای موبایلی داکا نمایش داده می شود.
جشنواره فیلمهای موبایی داکا ۱۴ و ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳ و ۴ فوریه ۲۰۲۴ در پایتخت بنگلادش برگزار می گردد. این جشنواره یک کاوش هنری و کارآفرینی اجتماعی منحصر به فرد است که در آن فیلمها منحصراً با تلفن های همراه فیلمبرداری می شوند. DIMFF پلی است که فیلمسازان را با استفاده از فناوری های نوین موبایل به دنیای داستان گویی متصل می کند.
همزمان با حضور فیلم سینمایی «یک پس از طولانی» در جشنواره داکا، موسیقی تیتراژ این اثر هم رونمایی گردید. همینطور تیزر این فیلم هم که توسط میلاد احمدوند ساخته شده است، منتشر گردید.
مرجان متقی، امین مؤذن، احسان موسوی، زهرا بهروزمنش، آزاده کرمی و الیاس قدسی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
این اثر بلند مستقل سینمایی پیش تر در نهمین جشنواره فیلم آینده کبک کانادا، بیست و یکمین جشنواره ایسکیا، سیزدهمین جشنواره فیلم One Take Film Festival و نهمین جشنواره SF۳ سیدنی نمایش داده شده است.
دیگر عوامل فیلم سینمایی «یک پس از طولانی» عبارتند از: مشاور تهیه کننده: روح الله برادری، دستیار یک و برنامه ریز: ایمان غیرتمند، مجری طرح: طوبافیلم، مدیر تولید: امیر اسکندری، مدیر فیلمبرداری: جعفر اصلانی، مشاور فیلمبرداری: تورج اصلانی، نویسنده: سیامک احمدی، طراح صحنه: رضا رزم، طراح لباس: ستاره شمشیربندی، طراح گریم: سولماز صدرالاشرفی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، صدابردار: قادر قادری، ویژوال: سینا قویدل، موسیقی متن: سیاوش حیدری، موسیقی تیتراژ: علی صدر، تیتراژ: میلاد احمدوند، عکاس: پوریا رفیع زاده، مدیر تدارکات: مهدی افروخته، طراحی پوستر: حمید رجایی، پخش کننده: سولماز اعتماد.

1402/10/18
11:31:53
itemprop="bestRating">5
261
تگهای خبر: فناوری , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد