وبلاگ آفتاب

انتشار ویژه نامه انتخاب رشته کنکوری ها

انتشار ویژه نامه انتخاب رشته کنکوری ها

وبلاگ آفتاب: مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار ویژه نامه پیک سنجش با موضوع راهنمایی داوطلبان در انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 آگاهی داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا کریمیان با اعلان اینکه انتخاب رشته داوطلبان برمبنای کارنامه علمی، علاقه و توانایی داوطلبان بسیار حائز اهمیت می باشد، اظهار داشت: در ویژه نامه پیک سنجش نمونه ای از کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ انتشار یافته و تمامی جزییات کارنامه علمی تشریح شده است و هر داوطلب با مطالعه دقیق این ویژه نامه و استفاده از سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی که همزمان با شروع انتخاب رشته داوطلبان از امروز ۳۱ مردادماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش فعال می شود می تواند با آگاهی کامل نسبت به انتخاب رشته اقدام نماید.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درباره ی مطالب مندرج در این ویژه نامه، اظهار داشت: مهم ترین ضوابط و مقررات انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۲، روش نمره کل سازی برای پذیرش در رشته محل های با آزمون، وضعیت پذیرش با آزمون در گروههای آزمایشی، شیوه های پذیرش دانشجو، سهمیه بندی و بومی گزینی در آزمون سراسری، نکاتی درباره ی با اهمیت ترین اشتباهات داوطلبان در انتخاب رشته سال قبل و... در ویژه نامه پیک سنجش انتشار یافته و می تواند راهگشای داوطلبان و خانواده آنان برای انتخاب رشته باشد.
دکتر کریمیان در آخر به داوطلبان کنکور، والدین و مشاوران آنها سفارش کرد مطالب ویژه نامه پیک سنجش را برای انتخاب رشته مناسب مطالعه کنند.
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، ویژه نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اینجا قابل مشاهده و دریافت است.




منبع:

1402/05/31
10:32:20
itemprop="bestRating">5
294
تگهای خبر: آموزش , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
دوستان وبلاگ آفتاب
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد