وبلاگ آفتاب
فرماندار:

خدمات مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اراک به مردم الیگودرز قابل تقدیر است

خدمات مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اراک به مردم الیگودرز قابل تقدیر است

به گزارش وبلاگ آفتاب، مرکزی فرماندار الیگودرز اظهار داشت: خدمات مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی اراک به مردم الیگودرز قابل تقدیر است.


ایمان خسروی، در دیدار با مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اراک ضمن اشاره به نزدیک بودن مسافت شهرستان های الیگودرز و اراک اضافه کرد: با عنایت به اهمیت بنیان خانواده و ضرورت حرکت در جهت جوان سازی جامعه، تمامی ظرفیت های دستگاههای اجرایی می بایست جهت فرهنگ سازی و پشتیبانی از مراکز درمانی مرتبط بکارگیری شود.
وی ضمن اشاره به فعالیت پرارزش موسسه رویان در چند دهه اخیر اضافه کرد: امروز با گروهی از جمعیت جوان و در سنین باروری مواجه هستیم که قصد و تمایل به فرزندآوری دارند، اما نیازمند حمایت و درمان هستند. بنابراین، توجه ویژه به این زوج ها و فراهم کردن امکان درمان ناباروری برای آنان می تواند یکی از برنامه های راهبردی در جهت افزایش جمعیت کشور باشد.
فرماندار الیگودرز اظهار نمود: بدیهی است که یکی از ملزومات این راهبرد، پشتیبانی از مراکز درمان ناباروری و گسترش خدمات درمان ناباروری در کشور است.
محمد طالبی مدیر مرکز درمان ناباروری امید رویان جهاد دانشگاهی اراک هم در این دیدار نتیجه بخش بودن درمان ناباروری را مستلزم تکرار درمان دانست و اظهار داشت: در چند سال گذشته خدمات خوبی در مرکز درمان ناباروری امید رویان به مردم استان مرکزی و استانهای غربی کشور همچون استان لرستان عرضه شده است و مطمئنا با عنایت به اعتمادی که به این مرکز وجود دارد، این خدمات با حمایت مسؤلان بیشتر خواهد شد.
وی افزود: زوجین نابارور باید بدانند که پیمودن مسیر درمان ناباروری به صبر و اراده و پشتکار نیاز دارد و نباید با یک شکست ناامید شوند و از پیگیری درمان صرف نظر کنند.



1401/08/02
21:20:54
itemprop="bestRating">5
376
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد