وبلاگ آفتاب
مدیركل منابع انسانی وزارت علوم:

در زمینه رفاهی به قشر ضعیف تر دانشگاه ها توجه می شود

در زمینه رفاهی به قشر ضعیف تر دانشگاه ها توجه می شود

به گزارش وبلاگ آفتاب، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم اشاره کرد: تلاش می نماییم در زمینه مسائل رفاهی به قشر ضعیف تر دانشگاه ها توجه بیشتری شود و به نحوی این موارد اجرا شود که شأن افراد حفظ شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر محمد افکانه، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، در نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی وزارت علوم و دانشگاه ها بیان کرد: سه ماه پیش جلسه ای با ۸ دانشگاه داشتیم و در آن نشست موضوع رفاه خانواده آموزش عالی مطرح و بررسی گردید.
وی اشاره کرد: برنامه ریزی در زمینه رفاهی برای تمامی خانواده آموزش عالی شعار ما است و در این جهت فعالیت خواهیم کرد. سالهای سال است که به دلیلهای ساختاری، در زمینه رفاهی به طور جزیره ای عمل کردیم که این رویه باید اصلاح گردد و برنامه ریزی ها برای خانواده وزارت علوم مورد توجه قرارگیرد.
افکانه اشاره کرد: برنامه داریم این جلسه ها بصورت مستمر اجرا شود تا بتوانیم از تجربه های دانشگاه ها در زمینه رفاهی استفاده نمائیم. در این جلسه ایده های خوب دانشگاه ها مطرح و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مهندس بهنام صبوحی مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت های رفاهی خوبی در دانشگاه ها وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها بصورت اشتراکی بهره برد.
در ادامه، مهندس پیام مرادی، مشاور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت: ارتباط با دانشگاه ها یکی از اولویت است چونکه از این طریق می توان ایده ها، چالش ها و موفقیت های دانشگاه ها در زمینه رفاهی را بیان نماییم.
وی اشاره کرد: برنامه داریم در زمینه رفاهی یک هم افزایی ایجاد نماییم تا بتوانیم از ظرفیت های دانشگاه ها بصورت اشتراکی استفاده نمائیم.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشاور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار نمود: نمی خواهیم بصورت جزیره ای عمل نماییم بلکه برنامه داریم با به اشتراک گذاشتن تمامی امکانات زمینه استفاده امکانات از طرف خانواده آموزش عالی را فراهم نماییم.





منبع:

1401/05/26
21:21:28
itemprop="bestRating">5
447
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد