وبلاگ آفتاب

دانشجویان دانشگاه علم وصنعت برنده یک مسابقه جهانی شدند

دانشجویان دانشگاه علم وصنعت برنده یک مسابقه جهانی شدند

وبلاگ آفتاب: دانشجویان دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران رتبه نخست مسابقات جهانی ˮImageCLEFˮ را کسب کردند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، تیم دانشجویان دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران، در هجدهمین دوره مسابقات جهانی ImageCLEF موفق به کسب رتبه اول در شاخه حاشیه نویسی تصاویر پزشکی شدند.
این گروه از دانشجویان، در لابراتوار تحقیقاتی پردازش زبان های طبیعی به راهنمایی دکتر سیدصالح اعتمادی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم وصنعت فعالیت دارند که در شاخه حاشیه نویسی تصاویر پزشکی (Medical Image Caption Prediction) هجدهمین دوره مسابقات جهانی ImageCLEF و در رقابت با سایر شرکت کنندگان از دانشگاه های مختلف جهان، با کسب امتیاز ۰.۴۸ و با اختلاف ۱۶ درصد از گروه دوم توانستند رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کنند.
به نقل از دانشگاه علم و صنعت، در این شاخه از مسابقات، نمایندگانی از کشورهای یونان، استرالیا، پرتغال، سوئد، اسکاتلند، ژاپن، آمریکا، چین و هند به ترتیب در جایگاه های دوم تا دهم قرار گرفتند.
دانشجویان تیم شرکت کننده از دانشگاه علم و صنعت ایران شامل ملیحه حاجی حسینی (دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد) و ملیکا نوبختیان، یاسمن لطف اللهی، فاطمه امیدی و محمدمهدی جاوید (دانشجویان مقطع کارشناسی) بودند.




منبع:

1401/03/20
14:16:37
itemprop="bestRating">5
547
تگهای خبر: تحقیقات , جهان , دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد