وبلاگ آفتاب

لزوم راه اندازی خوابگاه های متاهلین به علت افزایش دانشجویان ارشد و دکتری

لزوم راه اندازی خوابگاه های متاهلین به علت افزایش دانشجویان ارشد و دکتری

وبلاگ آفتاب: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: با توجه افزایش جمعیت دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری احتیاج به خوابگاه های متاهلین بیشتر شده است که در این حوزه استفاده از کمک های خیّرین ضروری می باشد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر هاشم داداش پور در آیین معارفه سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و تجلیل از ریاست سابق این دانشگاه اظهار داشت: روند رشد جمعیتی تحصیلات تکمیلی در کشور به شدت افزایش پیدا کرده و حدود ۳۰ درصد از دانشجویان کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و دانشجویان این مقاطع نیازهایی دارند که یکی از آنها، خوابگاه های متاهلی است و در این عرصه احتیاج به تلاش بیشتر داریم.
دکتر داداش پور خاطرنشان کرد: دانشگاه های برتر دنیا عمده رشد خویش را مدیون افراد و نهادهای خیّر و نیک اندیش هستند و مردم جامعه که سرمایه گزاری نموده اند و اگر مقرر است دانشگاهی رشد یافته و به سمت اثرگذاری در جامعه برود، این امر جز با کمک افراد نیک اندیش میسر نمی گردد.
او در آخر از خدمات دکتر محمدعلی طاهر رئیس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان تقدیر و برای دکتر حسین اکبری فرد آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین اظهار داشت: جریان علمی کشور دارد به خوبی پیش می رود و قرار گرفتن دانشگاه شهید باهنر در زمره ۱۰ دانشگاه برتر کشور جای تقدیر از همه مدیران و کارکنان این دانشگاه دارد.
وی ادامه داد: دکتر طاهر در دوران مدیریت خود در دانشگاه وضعیت بودجه ای دانشگاه را تغییر و رشد داد و در توسعه علمی جزو ۱۰ دانشگاه برتر قرار گرفت.
دکتر زاهدی خاطرنشان کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان، مشکلاتی دارد اما مهم این است که مدیران دانشگاه با اراده و رهنمودهای بنیان گذار دانشگاه در قالب اسناد بالادستی کشور گام بردارند تا بتوانند رتبه دانشگاه را به جایگاه سوم و چهارم ارتقاء بدهند و این ظرفیت در کرمان و دانشگاه شهید باهنر وجود دارد و باید با همدلی و همراهی کار را پیش ببریم.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اظهار داشت: از ابتدا تابحال برای دستاوردهای دانشگاه شهید باهنرکرمان زحمات زیادی کشیده شده و رویکرد همه توسعه دانشگاه بوده است.




منبع:

1400/11/27
20:01:12
itemprop="bestRating">5
728
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه , دستاورد , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد