وبلاگ آفتاب

شروع ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از فردا

شروع ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از فردا

وبلاگ آفتاب: ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1401 از فردا دوشنبه اول آذر ماه شروع می شود و به مدت 8 روز ادامه دارد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی انجام می گیرد.
داوطلبان جهت شرکت در این آزمون از فردا دوشنبه اول آذر تا روز دوشنبه هشتم این ماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.
متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ فقط می توانند در مهلت مقرر به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.
همین طور دفترچه راهنما به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون، همزمان با شروع ثبت نام بوسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه مورخ ۶ اسفند سال جاری برگزار می شود.





منبع:

1400/08/30
11:32:49
itemprop="bestRating">5
960
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد