وبلاگ آفتاب
رئیس سازمان سینمایی خبر داد؛

کمک هزینه به سینماهای فعال اختصاص داده می شود

کمک هزینه به سینماهای فعال اختصاص داده می شود

وبلاگ آفتاب: رییس سازمان سینمایی از حمایت و کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سالن های سینمایی فعال آگاهی داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با اعلان اینکه سالن های سینماها از مهم ترین مراکز تفریحی و فرهنگی خانواده است، اظهار داشت: در پی درخواست سینماداران و بررسی لطمه های ناشی از کرونا در جلسه ای که شب گذشته یکشنبه ۲۳ آبان با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بررسی مشکلات حوزه سینماداری داشتیم موافقت شد تا به سینماهایی که فعالیت مستمر دارند کمک گردد.
وی افزود: خوشبختانه طی هفته های اخیر سالن های سینما از رونق خوبی برخوردار شدند و استقبال خوبی از طرف مردم و خانواده ها صورت گرفته است. این تصمیم هم در جهت تشویق بیشتر و رونق سالن های سینما و کمک به سالن های کم توان گرفته شده که مشروط به استمرار فعالیت آن هاست.
رئیس سازمان سینمایی با اعلان اینکه فعالیت این مراکز نیاز است مستمر و بی وقفه باشد افزود: مدیران سینماها از استقبال مردم از فیلم ها راضی هستند و این اتفاق پویشی را در جامعه رقم زده است. از همکاران سینمایی می خواهیم که به فعالیت خود همراه با اجرای پروتکلهای بهداشتی ادامه دهند و از زحماتشان سپاسگزاریم.
به گفته وی، برخی سینماها به سبب درآمد پایین و ناتوانی توانایی در تامین هزینه ها و... با مشکلاتی مواجهند که این کمک اندک برای آنها پیش بینی شده است.
رئیس سازمان سینمایی افزود: سینماها بعنوان سرگرمی فرهنگی مهم خانواده ها باید در جذب مخاطب تلاش کنند. اهتمام نماییم نمایش فیلم ها در سینماها متنوع باشد و مخاطب برمبنای علاقمندی های خود فیلم ها را انتخاب نماید. برنامه ریزی نماییم تا پاسخگوی همه سلایق و علایق مخاطبان باشیم.
خزاعی در آخر اظهار داشت: باید تلاش نماییم حضور خانواده ها در سالن های سینما مستمر و پررنگ تر از قبل شود.


منبع:

1400/08/24
23:21:35
itemprop="bestRating">5
633
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد