وبلاگ آفتاب
از سوی صندوق نوآوری صورت می گیرد

پشتیبانی از حضور شركت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران فارما

پشتیبانی از حضور شركت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران فارما

وبلاگ آفتاب: صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما 2021) بصورت بلاعوض حمایت می کند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، این صندوق در امتداد توسعه بازار شرکت های دانش بنیان از حضور آنها در نمایشگاه های داخلی حمایت می کند، بر همین مبنا شرکت های دانش بنیان مشتاق حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۲۱) می توانند در قالب حمایت بلاعوض صندوق نوآوری، به میزان ۷۰ درصد هزینه های اجاره و ساخت غرفه تا سقف ۳۰ میلیون تومان در سال استفاده کنند.

ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما بعنوان بزرگترین رویداد تخصصی دارو و صنایع توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو امسال برگزار می گردد.

شرکت های دانش بنیان متقاضی شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۲۱) می توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت نام کرده و بعد از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد، سهم حمایتی خودرا دریافت نمایند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه های داخلی در امتداد توسعه بازار محصولات این شرکتها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می گیرد.

برگزاری پاویون های شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در امتداد توسعه بازار شرکت های دانش بنیان است که طی آن شرکت های منتخب می توانند از تخفیف ۹۰ درصدی در تامین هزینه های مربوط به شرکت در نمایشگاه ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند. بر این اساس در ششمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۲۱) پاویون شرکت های دانش بنیان با حضور ۱۰ شرکت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا خواهد شد.

برمبنای اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت های تجاری داخلی و خارجی و همین طور برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، قسمتی از خدماتی است که در این پاویون ها به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.




منبع:

1400/01/16
19:53:03
itemprop="bestRating">5
1138
تگهای خبر: آموزش , خدمات , درمان , دستاورد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد