وبلاگ آفتاب
به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی؛

نخستین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

نخستین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری نخستین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سطح ملی به میزبانی دانشگاه اطلاع داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم تقدیر از فعالان عرصه تربیت بدنی دانشگاه علومزشکی شهید بهشتی، از برگزاری نخستین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی این دانشگاه اطلاع داد.
وی افزود: مدتی است که اخبار کسب موفقیت ها و افتخارات مختلف دانشگاه در حوزه تربیت بدنی به گوش می رسد که در روزهای الله دهه فجر و به بهانه جایگاه برجسته مراکز آموزشی، علمی و تحقیقاتی در اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی، لزوم تقدیر و تکریم از تمامی دست اندرکاران این حوزه، حس شد.
رئیس دانشگاه مدیریت فعلی اداره تربیت بدنی دانشگاه را مبتنی بر جنبه های پژوهش محور دانست و اظهار داشت: برگزاری نخستین المپیاد مجازی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه در سطح ملی را می توان نقطه عطف این تحول اعلام نمود.
وی اظهار داشت: رشد و تعالی مدیریت در تمام بخش ها، بخصوص بخش تربیت بدنی، نیازمند همراهی، همگامی و حمایت های مستمر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه است. یکه تازی و بهره وری دانشجویان در این معاونت، مهم ترین تفاوت معاونت دانشجویی و فرهنگی با سایر بخش های دانشگاهی، به حساب می آید.
راه اندازی سامانه سوت برای برگزاری المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر
دکتر محمد رستمی نژاد، مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این نشست، ضمن عرضه گزارشی از فعالیتهای این مدیریت طی یک سال گذشته، از امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی اطلاع داد و اظهار داشت: در چارچوب این همکاری، برای نخستین بار مقدمات برگزاری دوره مجازی امدادگر ورزشی مختص دانشجویان و اعضای هیئت علمی تببین شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیان نمود: جلسه ای با رئیس سازمان لیگ کشتی برگزار و هماهنگی های لازم برای اجرای کارگاه های آموزشی و کلاس های مربی گری انجام شد.
دکتر رستمی نژاد در ادامه هم از تجهیز و بهسازی سالن های ورزشی تحت پوشش واحد تربیت بدنی دانشگاه، ایجاد کارگروه تندرستی و نشاط برای ارزیابی عملکرد دانشجویان، راه اندازی انجمن های ورزشی و دفتر مشاوره تغذیه، ورزشی و پزشکی، نوسازی زمین تنیس و رونمایی از لباس متحدالشکل تیم های ورزشی دانشگاه برای نخستین بار در کشور اطلاع داد.
وی خاطرنشان کرد: در جهت گسترش فضای بازتوانی، توانبخشی و آب درمانی در بعضی مراکز، با بیمارستان هایی همچون اختر، اقداماتی صورت گرفت. همینطور مجوز راه اندازی مجتمع ورزشی خوابگاه امام علی (ع) هم صادر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رستمی نژاد در مورد برگزاری المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار نمود: به منظور برگزاری این المپیاد، سامانه سوت را راه اندازی کردیم تا علاوه بر این رویداد، در تمام مسابقات داخلی و بین دانشگاهی هم مورد استفاده قرار گیرد.






منبع:

1399/11/16
18:04:00
itemprop="bestRating">5
1014
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , تحقیقات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد