وبلاگ آفتاب

دانشگاه تورنتو هم جشن مجازی برگزار می نماید

دانشگاه تورنتو هم جشن مجازی برگزار می نماید

به گزارش وبلاگ آفتاب دانشگاه تورنتو اعلام نمود به علت شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ˮكروناˮ، جشن فارغ التحصیلی پاییز سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، با توجه به اینکه سال جاری به سبب پاندمی "کووید-۱۹" تمامی دانشگاه های جهان سال تحصیلی غیرمعمولی را تجربه می کنند، دانشگاه تورنتو کانادا برای بار دوم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان خویش را به صورت مجازی برگزار می نماید.
در این جشن مجازی خیلی از رویدادهای سنتی این مراسم صورت خواهد گرفت.
این جشن با حضور رئیس این دانشگاه برگزار می شود و اساتید و مقامات مختلف سخنرانی خواهند داشت.
گرتلر رئیس دانشگاه تورنتو خطاب به دانشجویان اظهار داشت: شما در طول این چالش های دشوار منبع الهام ما بودید. من خوشحالم که از موفقیت های چشم گیر شما تجلیل می کنم. حتی اگر شرایط فعلی این امکان را به ما ندهد که شخصا در کنار یکدیگر باشیم.
در دانشگاه تورنتو، بیشتر از پنج هزار و ۲۰۰ دانشجو از بیشتر از ۵۹ کشور جهان مدرک خویش را در اواخر پاییز جاری دریافت خواهند کرد.
عموم مردم می توانند این جشن مجازی را نوامبر به نظاره بنشینند.
از نکات جالب این مراسم این است که دانشگاه تورنتو برای اضافه کردن یکی از معیارهای رعایت سنت جشن فارغ التحصیلی در دانشگاه برای دانشجویان این امکان را فراهم نموده که بتوانند لباس ها و کلاه مخصوص فارغ التحصیلی را اجاره کنند. البته استفاده از کلاه در سنت جشن های این دانشگاه نیست.
در سنت هر ساله جشن فارغ التحصیلی این دانشگاه دانشجویان یک قطعه موسیقی را به صورت ارکستر می نواختند ولی از آنجائیکه امکان انجام این کار در شرایط کرونا وجود ندارد، هر کدام از دانشجویان در خانه های خود قطعه تعیین شده را نواختند و مقرر است فیلمهای آن در مراسم پخش شود.
در شرایط فعلی به وجود آمده از شیوع کرونا، دانشگاه تورنتو اقدامات مختلفی را انجام می دهد که همچون این اقدامات می توان به تعطیلی و عدم امکان استفاده از امکانات ورزشی، سالن های ورزشی و مراکز تناسب اندام(به عنوان مثال کلاس های ورزشی و اتاق های وزنه برداری و ورزش) و همینطور سالن های غذاخوری دانشگاه اشاره نمود.
هم اکنون، حدودا ۹۰ درصد دوره های این دانشگاه ازراه دور عرضه می شود.
تصمیم این دانشگاه برای ادامه محدود کردن تعداد افرادی که در دانشگاه کار می کنند، مطابق با تعهد دانشگاه تورنتو به این شهر برای کاهش بار ترافیکی و حمل و نقل عمومی و سایر زیرساخت های شهری بود.
البته این دانشگاه اقداماتی هم انجام داده تا دفعات نظافت و ضدعفونی کتابخانه ها و کلاس ها را به پنج مرتبه در هفته افزایش دهد.
همینطور سطوحی مانند دکمه های آسانسور و دستگیره درها که اغلب در تماس بیشتر هستند، در روز دو بار ضدعفونی می شوند و تعداد دستگاههای ضدعفونی کننده دست در محوطه سه پردیس دانشگاه بیشتر شده است.




منبع:

1399/08/23
18:16:07
itemprop="bestRating">5
1279
تگهای خبر: جهان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد