وبلاگ آفتاب

کشف بیش از ۲۴۱کیلوگرم شیشه و تریاک در شهر پرند

کشف بیش از ۲۴۱کیلوگرم شیشه و تریاک در شهر پرند

وبلاگ آفتاب: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از 241 کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک و شیشه در ˮفاز 2 شهر پرندˮ رباط کریم آگاهی داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از پلیس، سردار کیومرث عزیزی درباره ی جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، بر روی عناصر قاچاقچی موادمخدر مشخص شد افرادی در شهر پرند رباط کریم در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می نمایند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تشدید اقدامات اطلاعاتی پلیس مشخص شد قاچاقچیان موادمخدر، بتازگی مقادیری مواد مخدر را از همدستان خود خریداری و در منزل خود نگهداری می کند که با هماهنگی مقام قضائی، دو باب منزل شناسایی شد.
سردار عزیزی اشاره کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با همکاری پلیس تهران بزرگ در بازرسی از مخفیگاه های قاچاقچیان در فاز ۲ شهر پرند مقدار ۱۲۷ کیلو ۲۵۰ گرم شیشه و ۱۱۴ کیلو ۳۳۵گرم تریاک که جمعا ۲۴۱ کیلو ۵۸۵ گرم مواد مخدر کشف و ۳ نفر دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلان اینکه متهمان در پوشش خانوادگی درحال فروش موادمخدر بودند، اشاره کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی عرضه شدند.




منبع:

1403/01/04
20:52:21
itemprop="bestRating">5
204
تگهای خبر: اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد