وبلاگ آفتاب
با حكم عسگرپور؛

جمشید حقیقت شناس باز هم به خانه هنرمندان آمد

جمشید حقیقت شناس باز هم به خانه هنرمندان آمد

به گزارش وبلاگ آفتاب، جمشید حقیقت شناس بعنوان مشاور هنری و اجرایی در امور گالری ها و هنرهای تجسمی خانه هنرمندان ایران انتخاب شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، محمد مهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، جمشید حقیقت شناس را بعنوان مشاور هنری و اجرایی در امور گالری ها و هنرهای تجسمی این خانه منصوب نمود.
در متن حکم آمده است:
«جناب استاد جمشید حقیقت شناس
خانه ی هنرمندان ایران میراث گرانبهایی است که در طول سالهای حیات خود، همواره بعنوان چشم و چراغ و خانه ی امید هنرمندان ایران و اصناف مختلف هنری مطرح بوده و هست. از همین رو انتظار می رود که برنامه های فرهنگی و هنری این خانه ی امید، از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.
حسب پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و هنری خانه ی هنرمندان ایران، به باعث این حکم، بعنوان مشاور هنری و اجرایی در امور گالری ها و هنرهای تجسمی منصوب می شوید.
همراه با آرزوی موفقیت، امید است در سایه مهر ایزد یکتا و با بهره بردن از همه ظرفیتهای ممکن، دوره ی جدید گالری ها از هر حیث سرآمد باشد.»
جمشید حقیقت شناس متولد ۱۳۴۱ و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. رئیس انجمن هنرمندان نقاش ایران، عضویت در هیات انتخاب و داوری مسابقات و جشنواره های ملی و بین المللی هنرهای تجسمی، مدیریت تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضو شورای نگارخانه های مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از سوابق هنری وی شمرده می شود.
حقیقت شناس قبل از این و در سالهای نخستین دهه ۹۰ هم مدیر گالری های خانه هنرمندان ایران بوده است.


منبع:

1402/08/24
15:47:04
itemprop="bestRating">5
240
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد