وبلاگ آفتاب
در پی اعتصاب سراسری؛

دیزنی نخستین قربانی اکران فیلم بدون حضور بازیگران

دیزنی نخستین قربانی اکران فیلم بدون حضور بازیگران

به گزارش وبلاگ آفتاب، دیزنی بعنوان نخستین رویداد مهم اکران فیلم که تحت تأثیر اعتصاب انجمن بازیگران قرار گرفته فیلمش را بدون حضور ستاره هایش برگزار کرد و به جای آن تلاش کرد میکی و مینی ماوس را جایگزین کند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، در غیاب بازیگران فیلم «عمارت تسخیر شده» دیزنی شامل تیفانی هدیش، لیکیت استنفیلد و جیمی لی کرتیس، استودیو دیزنی به حضور تهیه کنندگان و کارگردان فیلم و همینطور شخصیت هایی که از پارک موضوعی روی فرش قرمز آورده بود، اکتفا کرد.
در این فیلم روزاریو داوسون در نقش گابی، تیفانی هدیش در نقش هریت، لیکیت استنفیلد در نقش بن، و اوون ویلسون در نقش پدر کنت بازی کرده اند. دنی دویتو، چیس دبلیو دیلون، دن لوی، جیمی لی کرتیس، حسن منهاج، ماریلو هنر و لیندسی لمب دیگر بازیگران فیلم هستند.
اولین اکران این فیلم که شنبه شب در دیزنی لند برگزار شد، کمی متفاوت با آن چیزی بود که استودیو ابتدا برنامه ریزی کرده بود، چونکه نخستین رویداد مهم هالیوود که بعد از حضور بازیگران در صف اعتصاب برگزار شد، نتوانست ستارگان فیلمش را همراه داشته باشد.
کارگردان فیلم جاستین سیمین و تهیه کنندگان آن دن لین و جاناتان ایریش هستند.
با فراخوان اعتصاب بازیگران در روز پنجشنبه، ستاره های فیلم دیگر نتوانستند در این مراسم شرکت نمایند. دستورالعمل های اعتصاب نه تنها کار در مقابل دوربین، بلکه فعالیتهای تبلیغاتی، همچون حضور در مراسم نمایش های برتر، مصاحبه ها، جشنواره ها، رویدادها، مراسم اهدای جوایز و حتی پادکست ها را هم ممنوع کرده است.
در حالی که چندین استودیو و پخش کننده تصمیم گرفته اند رویدادهای اکران خویش را لغو کنند - بخصوص فرش قرمز «اوپنهایمر» در نیویورک که برای دوشنبه تنظیم شده بود - دیزنی با تاکید بر شخصیت های پارک موضوعی خود در غیاب بازیگران، نخستین نمایش را پیش برد.
در این مراسم میکی و مینی ماوس، شخصیت ملکه سفیدبرفی، کروئلا و مالیفیسنت در طول فرش قرمز 2 ساعته با طرفداران عکس گرفتند. تهیه کنندگان و همینطور سیمین در نیمه مراسم به آن ملحق شدند و قبل از صحبت کوتاه کارگردان با مطبوعات، در مراسم تصاویر گروهی شرکت نمودند.
کارگردان فیلم اظهار داشت: من احساسی دوگانه دارم، به این بازیگران و به کتی دیپولد که فیلمنامه را نوشت بسیار افتخار می کنم و در عین حال برای این فیلم اینجا حضور دارم. وی ادامه داد: اگر آنها نمی توانند اینجا باشند تا در رابطه با فیلم صحبت کنند، من احساس کردم باید اینجا باشم تا برای آن صحبت کنم. غم انگیز است که آنها اینجا نیستند، در عین حال، من کاملا از دلیل نبودن آنها حمایت می کنم و خوشحالم که به جای آنها زنگ را به صدا در می آورم.
این کارگردان همینطور تصریح کرد که مسایل در ارتباط با هوش مصنوعی که در مذاکرات انجمن بازیگران مطرح بود یک چیز خیلی مهم است که باید در رابطه با اش بیشتر حرف زد و بررسی کرد.
انجمن بازیگران بعد از شکست مذاکرات با اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون از روز جمعه حضور در همه برنامه های تولید و نمایش را متوقف کرد.
«عمارت تسخیرشده» از ۲۸ جولای در سالن های سینما اکران می شود.

1402/04/26
14:15:33
itemprop="bestRating">5
311
تگهای خبر: بازی , تبلیغات , دوربین , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد