وبلاگ آفتاب
رییس پردیس دانشكده های فنی تهران خبر داد

اقدام دانشگاه تهران برای بهبود بهداشت روانی دانشگاهیان

اقدام دانشگاه تهران برای بهبود بهداشت روانی دانشگاهیان

رئیس پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران از تاسیس دادوری در پردیس دانشکده های فنی این دانشگاه آگاهی داد و اظهار داشت: تاسیس این دفتر گامی مهم در بهبود بهداشت روانی دانشجویان، استادان و کارکنان است.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر ناصر سلطانی در جلسه مشترک رئیس و مدیران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تهران با هیات رییسه پردیس دانشکده های فنی این دانشگاه اظهار داشت: دانشکده های فنی باتوجه به تعداد بالای دانشجویان، مسایل بزرگتری هم دارند که موانع و مشکلات بودجه ای همچون عمده ترین مانع برای بهبود شرایط است.
وی با اشاره به این که حالا به سبب مضیقه های بودجه ای خیلی از فعالیت ها با بهترین کیفیت یا دامنه وسعت صورت نمی گیرد، اشاره کرد: کوشش برای بهبود بودجه این بخش مهمست و درخواست می نماییم که دانشگاه تهران اهتمام بیشتری در تخصیص کامل بودجه واحدها بنماید.
استاد دانشکده مهندسی مکانیک پردیس دانشکده های فنی تهران با تاکید بر این که باید نگرش های دانشجویان را به روز نماییم، اشاره کرد: سامانه سپاری، رعایت عدالت واقعی و نه تساوی در تخصیص یارانه غذا و غیره به دانشجویان اموری با اهمیت می باشد.
رئیس پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران اضافه کرد: بااینکه کرونا لطمه های زیادی داشته، اما فرصت بسیار خوبی به دست داده است که سیاست های دانشگاه در زمینه های دانشجویی تغییر و بهبود یابد و با شرایط منطبق شود. شاید حالا دانشجویان این تغییرات را آسان تر بپذیرند و دانشگاه گام مهمی در حوزه تغییر رویکرد های جاری دانشجویان بردارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سلطانی با اشاره به تاسیس دادوری در پردیس فنی دانشگاه تهران بعنوان یک تجربه جهانی که نخستین بار در ایران انجام می شود، اظهار داشت: تاسیس این دفتر گامی مهم در بهبود بهداشت روانی دانشجویان، استادان و کارکنان است. توسعه این مدل در دانشگاه بسیار اثربخش می باشد باتوجه به تجربه خوب دانشکده فنی دراین زمینه آمادگی داریم این مدل را در اختیار حوزه دانشجویی دانشگاه بگذاریم.



1400/04/19
23:46:45
itemprop="bestRating">5
901
تگهای خبر: جهان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد