وبلاگ آفتاب
در جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد بررسی شد

مفاد تفاهم نامه پروژه مشترك وزارت نفت و دانشگاه آزاد

مفاد تفاهم نامه پروژه مشترك وزارت نفت و دانشگاه آزاد

دبیرکل کانون های جامعه، صنعت و دانشگاه آزاد از علاقه مندی وزارت نفت جهت عقد قرارداد با دانشگاه آزاد با هدف استفاده از ظرفیت های علمی این دانشگاه در راه رفع مشکلات موجود در این صنعت آگاهی داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، در چهاردهمین جلسه شورای مدیریت کارهای دانش بنیان که دوم تیرماه با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و دکتر شهاب نوروزیان علم مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری و دبیر شورای مدیریت کارهای دانش بنیان در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری برگزار شد، مفاد تفاهمنامه پروژه مشترک وزارت نفت و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر لاله ملک نیا، دبیرکل کانون های جامعه، صنعت و دانشگاه آزاد در این نشست ضمن تشریح پروسه عقد تفاهم نامه با وزارت نفت، از علاقه مندی این وزارتخانه جهت عقد قرارداد با دانشگاه آزاد با هدف استفاده از ظرفیت های علمی این دانشگاه در راه رفع مشکلات موجود در این صنعت آگاهی داد. بعد از توضیحات دکتر ملک نیا، موضوع تفاهمنامه مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و بعد از موافقت اعضا با کلیات آن، بررسی جزییات به جلسه بعدی موکول شد.
دکتر نوروزیان، مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری در این نشست بر لزوم همکاریهای گسترده با نهادها و ارگان ها اصرار کرد و آنرا فرصتی مناسب برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد در راه حل مسئله برشمرد.
همین طور موضوع مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از شرکت های دانش بنیان نیز مورد بحث قرار گرفت که تصمیم گیری درباره آن، منوط به رفع ایرادات و بررسی دوباره در جلسات آتی شد.
به نقل از دانشگاه آزاد، دکتر آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه ریزی و کارآفرینی، دکتر علی رییس پور مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت، دکتر لاله ملک نیا مدیرکل کانون های جامعه، صنعت و دانشگاه، مهندس محمدجواد صدری مهر مدیرکل اداره تجاری سازی و پارک علم و فناوری، مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی دیگر اعضای حاضر در این نشست بودند.



1400/04/02
20:52:00
itemprop="bestRating">5
837
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , پروژه , پژوهش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد