وبلاگ آفتاب

بهنام خدا رحمی تك آهنگ جدیدی را تولید كرد

بهنام خدا رحمی تك آهنگ جدیدی را تولید كرد

به گزارش وبلاگ آفتاب یکی از آهنگسازان و تنظیم کنندگان موسیقی کشورمان جدید ترین تک آهنگ خویش را با تجربه ای تازه پیش روی مخاطبان قرار داد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، بهنام خدا رحمی آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی، جدید ترین اثر خویش را در چارچوب یک تک آهنگ منتشر نمود. «من اون عشقم» عنوان جدید ترین اثر این هنرمند است که به قول او با نگاهی بدیع تولید و انتشار یافته است.
در توضیح این اثر که با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد منتشر می شود، آمده است:
«خدارحمی در ساخت این قطعه به سبک مشخصی پایبند نیست و با تجربه فضاهای جدید تلاش در ساختارشکنی داشته است. آهنگسازی و تنظیم این قطعه را هم شخصا به عهده داشته، مسعود همایونی نوازندگی گیتار الکتریک، ایمان حجت میکس و مسترینگ و توسط موسسه موسیقی نت هشتم انتشار یافته است.
مد و مایه قطعه «من اون عشقم» تلفیقی است از دستگاه شور و نوا و همینطور اشاره ای به گوشه حاجی اکبری (از ابداعات اکبر گلپا) که در صدای دنیای هنر ضبط شده و الان قابل دانلود از سایت های معتبر موسیقی است.»

بهنام خدارحمی با سابقه حدود بیست سال فعالیت حرفه ای در ساخت و تولید بالغ بر ۲۰۰ اثر موسیقی در جایگاه آهنگساز، نوازنده و تنظیم کننده، نقش آفرینی کرده است.
وی همکاری با هنرمندانی همچون ایرج (حسین خواجه امیری)، اکبر گلپا، علیرضا افتخاری، بهرام حصیری، زنده یاد پرویز یاحقی، زنده یاد اسدالله ملک، زنده یاد مجتبی میرزاده، فضل الله توکل، فرهنگ شریف، زنده یاد همایون خرم، فریدون شهبازیان را در کارنامه هنری خود دارد.

1399/12/16
13:51:21
itemprop="bestRating">5
1097
تگهای خبر: بازی , سایت , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد