وبلاگ آفتاب
شواهد نشان می دهد؛

جشنواره فیلم كن تا ماه جولای عقب می افتد

جشنواره فیلم كن تا ماه جولای عقب می افتد

به گزارش وبلاگ آفتاب به نظر می آید جشنواره فیلم کن که مقرر است در انتها همین ماه رسما اعلام نماید تاریخ برگزاری اش در سال ۲۰۲۱ چه زمانی خواهد بود، از ماه مه به ماه جولای موکول شده است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، در حالیکه هنوز مقامات کن به صورت رسمی چیزی را اعلام نکرده اند اما ورایتی می گوید دریافته است مقامات در نظر دارند این جشنواره را در تاریخی بین ۵ تا ۲۵ جولای (۱۴ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۰) برگزار کنند.
گرچه پیش تر احتمال داده شده بود این جشنواره تا اواخر ژوئن به تعویق بیفتد ولی اکنون به نظر می آید تاخیر بیشتری مورد نظر قرار گرفته است. به نظر می آید تاریخ ۲۱ تا ۲۵ ژوئن (۳۱ خرداد تا ۴ تیر) زمانی باشد که برای برگزاری بازار کن که با عنوان «شیرهای کن» فعالیت می کند در نظر گرفته شده است. یکی از مقامات این بازار گفته برنامه ای برای تغییر این تاریخ ندارند و مثل سال قبل که به اکتبر منتقل شده بود سال جاری چنین اتفاقی رخ نمی دهد.
گفته شده به اتحادیه هتل داران کن هم گفته شده که جشنواره فیلم کن به احتمال زیاد در ماه جولای برگزار می گردد. این در شرایطی است که هتل داران ترجیح می دادند این جشنواره در همان ماه مه یا در نهایت در ژوئن برگزار می شد.
در حالت عادی ماه جولای نقطه داغ گردشگری این شهر است و ترکیب حضور گردشگر ها و چهره های سینمایی می تواند هتل های مملو از توریست را با مشکل روبرو کند.
در هر حال انتشار کرونا صنعت هتل داری فرانسه و کن را هم مثل دیگر نقاط اروپا با مشکلات زیادی روبرو کرده است و همه برنامه های سال ۲۰۲۰ یکی بعد از دیگری لغو شدند.
مقامات جشنواره کن امیدوارند بتوانند یکی دو روز بر طول جشنواره سال جاری بیفزایند چونکه فیلمهای مهمی در دست تولید است، اما در عین حال باید دید که این روزهای اضافی از نظر تأمین بودجه جشنواره ممکن خواهد بود یا خیر.
در هر حال حالا کاخ جشنواره کن که محلی است که ستارگان فیلمها در آنجا روی فرش قرمز می روند، برای واکسیناسیون مورد استفاده است و مردم شهر برای زدن واکسن کووید ۱۹ به آنجا می روند.


منبع:

1399/11/03
22:27:37
itemprop="bestRating">5
1062
تگهای خبر: صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد