وبلاگ آفتاب
توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشكی شهید بهشتی؛

دومین كارگاه آنلاین آشنایی با تجهیزات پزشكی بیمارستان ها

دومین كارگاه آنلاین آشنایی با تجهیزات پزشكی بیمارستان ها

وبلاگ آفتاب: دومین کارگاه ˮآشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان هاˮ به همت مرکز انفورماتیک سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و همکاری مرکز پژوهش های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می گردد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، این کارگاه آنلاین ویژه پزشکان، تکنیسین های تجهیزات پزشکی، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان ها و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی پزشکی، پرتو پزشکی، تصویربرداری پزشکی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، تکنسین اتاق عمل، هوشبری و علوم آزمایشگاهی، 25 دیماه برگزار می گردد.
بعضی از سرفصل های این دوره تقسیم بندی تجهیزات پزشکی، آشنایی با نحوه عملکرد و استانداردهای دستگاههای اتاق عمل، آشنایی با دستگاههای قلبی و تنفسی، آشنایی با دستگاه دیالیز و بیماری های خونی مرتبط، آشنایی با ابزارها و وسایل دندان پزشکی، آشنایی با ابزار احیاء مریض، تجهیزات معاینه عمومی، آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی، آشنایی با دستگاههای فیزیوتراپی، آشنایی با تجهیزات بخش نوزادان و اطفال، آشنایی با سایر تجهیزات پزشکی و بیمارستانی است.
گفتنی است، در انتها این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی معتبر و قابل ترجمه اعطا می شود.
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09916448042 تماس گرفته یا به وبسایت مرکز به نشانی jdsbm.ac.ir رجوع کنند.



1399/10/23
19:56:51
itemprop="bestRating">5
1022
تگهای خبر: آنلاین , اطلاعات , پژوهش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد