وبلاگ آفتاب

فراخوان دومین جشنواره ملی آموزش محیط زیست

فراخوان دومین جشنواره ملی آموزش محیط زیست

به گزارش وبلاگ آفتاب دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست به صورت آنلاین در ایام دوشنبه و سه شنبه 6 و 7 بهمن ماه سالجاری برگزار می گردد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، دکتر سید محمد شبیری، دبیر علمی دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست با بیان این خبر اظهار داشت: این جشنواره و همایش با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ محیط زیستی همراه با عرضه مقالات علمی و نشست های تخصصی به صورت الکترونیکی توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور و با حضور دانشجویان، اساتید و فرهیختگان به صورت برخط و نابرخط برگزار می گردد.

شبیری مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه جشنواره را تا 28 دیماه اعلام نمود و اظهار داشت: از کلیه اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان حوزه آموزش محیط زیست دعوت می شود با عرضه مقالات و شرکت در برنامه های علمی این همایش بر غنای علمی آن بیفزایند.

وی ضمن اشاره به رسالت دانشگاه پیام نور در برنامه ششم توسعه کشور بعنوان هاب بین المللی آموزش های الکترونیکی اظهار نمود: این دانشگاه برای دومین سال متوالی برای اشاعه آموزش الکترونیک، دستیابی به شاخصهای مدیریت سبز دانشگاهی، کاهش هزینه ها و البته رعایت پروتکل های در ارتباط با پاندمی کرونا، مبادرت به برگزاری این همایش با شاخصهای محیط زیستی و بهره گیری از ظرفیت های الکترونیک کرده و همچون گذشته در توسعه این فرهنگ اهتمام می ورزد.
رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست درمورد این برنامه اضافه کرد: این همایش روز 6 بهمن ماه سالجاری شروع به کار کرده و در روز دوم مقالات علمی به صورت آنلاین در سه پانل موازی عرضه می شود و برنامه نشست های الکترونیکی تخصصی بعد از آن ادامه خواهد یافت.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محورهای همایش و اطلاعات تکمیلی در ارتباط با مهلت و نحوه ارسال مقالات و شرکت در برنامه ها بر روی پرتال همایش با آدرس الکترونیکی http: //conference.pnu.ac.ir/4theeconf/در دسترس پژوهشگران و علاقمندان قرار دارد.




1399/10/20
13:41:27
itemprop="bestRating">5
1043
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , اطلاعات , الكترونیك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد