وبلاگ آفتاب

نمایش ۱۴ اثر از حسن روح الامین در فرهنگسرای نیاوران

نمایش ۱۴ اثر از حسن روح الامین در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه آثار نقاشی حسن روح الامین با عنوان آل علی علیهم السلام 12 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می گردد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، نمایشگاه «آل علی علیهم السلام» با نمایش آثار نقاشی حسن روح الامین ۱۲ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می گردد و با نمایشی چهارده روزه از آثاری چون «معرکه آب»، «اصحاب کساء»، «دیر راهب»، «ابد والله»، «معراج» ادامه خواهد یافت.
حسن روح الامین از نقاشان جوان آئینی است که اغلب آثارش مفاهیم عاشورایی و جلوه هایی از آئین های مذهبی اسلامی را با خود دارد و محوریت موضوعات منتخب او غالباً مضامین شیعی و اسطوره های دینی است. حسن روح الامین در به تصویر کشیدن مقاتل و روضه ها دقیق، ظریف و دستی قوی دارد. او از جذابیت و شکوه و عظمت سبک باروک و همین طور شیوه کلاسیک برای نمایش سیر و سلوکی که به آن معتقد می باشد بهره کامل می برد و تصاویر باشکوه وقایع مذهبی ای که برای مسلمانان آشنایی دارد و موضوعات مورد علاقه مسلمانان است را به خوبی ترسیم می کند.
نمایش و فروش آثار نمایشگاه آل علی علیهم السلام از ساعت ۱۶ الی ۱۹ روز جمعه ۱۲ دی ماه ۹۸ افتتاح و تا ۲۵ دی ادامه خواهد داشت. نمایشگاه در ایام بعد از افتتاحیه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و روزهای تعطیل ۱۴ الی ۲۰ برای بازدید عموم برقرار خواهد بود.
نمایشگاه آثار حسن روح الامین از ۱۲ دی ماه به مدت ۱۴ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی به فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهای خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران برپا خواهد بود.

1399/10/08
23:43:47
itemprop="bestRating">5
1263
تگهای خبر: نمایشگاه , هارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد