وبلاگ آفتاب

اعطای جایزه ملی انرژی به برترین فعالان

اعطای جایزه ملی انرژی به برترین فعالان

به گزارش وبلاگ آفتاب با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پنجمین كنفرانس و نمایشگاه بین المللی و دومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر به صورت آنلاین برگزار می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی و دومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر با هدف بررسی چالش ­های پیش رو در توسعه انرژی ­های تجدیدپذیر و عرضه راهکارهایی برای بهبود فضای کسب و کار این حوزه در دوران کرونا و تحریم، در روز ۲۶ آذرماه جاری به صورت آنلاین برگزار می گردد.
یکی از برنامه ­های اصلی این کنفرانس، اعطای جایزه ملی انرژی­ های تجدیدپذیر است. شرکتهای فناوری که موفق به عرضه پروژه های برتر در این عرصه شوند یا خدمات مهندسی نوآورانه ای در حوزه انرژی های تجدیدپذیر عرضه کنند، برنده این جایزه خواهند شد.
فعالان فناور، صنایع نرم و خلاق، شرکتهای دانش بنیان، استارتاپ ها، هسته های دانشگاهی و کلیه علاقه مندان به حوزه انرژی های تجدیدپذیر همچون شرکت کنندگان در این رویداد هستند. همینطور سازمان های بهره برداری مانند شرکتهای برق و شهرداری ها هم در این رویداد سالانه حضور خواهند یافت.
جوایزی هم به پژوهشگر برتر جوان با سن زیر ۳۵ سال و شخصیت علمی اثرگذار منتخب در این رویداد اعطاء خواهد شد.
بر مبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، اولین نمایشگاه مجازی در حوزه انرژی­ های تجدیدپذیر هم همزمان با این کنفرانس برگزار می شود. امکان گفت و گو و چت بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه گذاران و مشاوران و فعالان حوزه های انرژی تجدیدپذیر به صورت غیرحضوری از دیگر برنامه های جنبی این کنفرانس است.




منبع:

1399/09/01
12:05:27
itemprop="bestRating">5
1144
تگهای خبر: آنلاین , پروژه , پژوهش , پژوهشگر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد