وبلاگ آفتاب
به دلیل موج سوم كرونا؛

جشنواره ملی فیلم كوتاه مهر سلامت به تعویق افتاد

جشنواره ملی فیلم كوتاه مهر سلامت به تعویق افتاد

قائم مقام دبیر دومین جشنواره ملی فیلم كوتاه مهر سلامت از تعویق این رویداد هنری به علت شرایط كشور در مواجه با موج سوم بیماری كرونا اطلاع داد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، محمد پسران رزاق قائم مقام دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» ضمن اشاره به شرایط کشور در رویایی با موج سوم کرونا اظهار داشت: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ گردیده از جانب ستاد ملی مبازره با کرونا، تاریخ برگزاری جشنواره با تصمیم شورای سیاست گذاری این رویداد تغییر کرده است.
وی اضافه کرد: پیش از این قرار بود، دومین جشنواره ملی «مهر سلامت» ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه برگزار گردد که با عنایت به موارد مذکور این رویداد با تعویق در آذرماه برگزار می شود.
پسران رزاق با تکیه بر برگزاری آنلاین جشنواره «مهر سلامت» اظهار داشت: بر مبنای آئین نامه جشنواره، اختتامیه این رویداد قرار بود به صورت فیزیکی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمع کوچکی از اهالی رسانه و هنرمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردد که به علت شیوع گسترده کرونا و مشکلات در رفت و آمد برگزیدگان در آیین اختتامیه، برگزاری جشنواره تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ارتقای فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از راه پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دبیری سیدمهدی سیدین نیا با شعار «هر ایرانی یک مهروز سلامت» به صورت آنلاین برگزار می گردد.


منبع:

1399/08/24
14:02:53
itemprop="bestRating">5
1271
تگهای خبر: آنلاین , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد