وبلاگ آفتاب

برنامه معاونت علمی برای سرمایه گذاری طرح های فناورانه حوزه معدن

برنامه معاونت علمی برای سرمایه گذاری طرح های فناورانه حوزه معدن

یكی از شتاب دهنده های تخصصی حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته با همكاری ستاد توسعه فناوری های فوتونیك و لیزر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبادرت به جذب سرمایه گذار برای طرح های دارای قابلیت تجاری سازی كرده است.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، یکی از شتاب دهنده ها بعد از ارزیابی های چند مرحله ای طرح ­ها و توانمندی ­های شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته، مجموعه­ های دارای پتانسیل تجاری­ سازی را پذیرش کرده و مورد حمایت قرار داده است.
ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت نیز برای پشتیبانی از پروسه تجاری سازی طرح های فناورانه، از اشخاص حقیقی و حقوقی در رابطه با حوزه فعالیت این ستاد درخواست نمود تا در صورت دارا بودن ظرفیت های سرمایه گذاری اعلام آمادگی کنند.
از سرمایه گذاران علاقمند دارای پتانسیل بالقوه و بالفعل برای مشارکت در سرمایه گذاری طرح های این شتاب دهنده دعوت شده است بوسیله تکمیل فرم اولیه اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در طرح های فناورانه شتاب دهنده صدرفردا، نسبت به ارسال فرم و سوابق خود به پست الکترونیک info@sadrefarda.com اقدام نمایند.
برمبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، بعد از بررسی و ارزیابی فرم و سوابق دریافتی در صورت تایید اولیه از طرف شتاب دهنده با سرمایه گذار تماس گرفته می شود. در ادامه مسیر با برگزاری جلسات مشترک در صورت توافق، همکاری انجام می شود.



1399/08/18
13:25:51
itemprop="bestRating">5
1499
تگهای خبر: الكترونیك , سرمایه گذاری , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد