وبلاگ آفتاب
در نمایشگاه اینوتكس؛

درخواست استارت اپها برای ۷۰۰ سرمایه گذار ارسال شد

درخواست استارت اپها برای ۷۰۰ سرمایه گذار ارسال شد

در حاشیه نمایشگاه آنلاین اینوتكس 2020، 25 استارت آپ محصول خودرا ارائه كردند و از طرف دبیرخانه نمایشگاه، درخواست سرمایه گذاری این تیم ها به 700 سرمایه گذار ارسال شد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، علی دادرس کارشناس دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۰ در اختتامیه نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۰ که به صورت آنلاین در محل پارک فناوری پردیس انجام شد با اعلان اینکه در این دوره از نمایشگاه ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری آن نقش داشتند، تصریح کرد: در بخش کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس، ۱۳۰ استارتاپ ثبت نام کردند که از این تعداد حضور ۲۵ استارتاپ مورد تایید قرار گرفت.
وی اضافه کرد: درخواست استارت اپها برای ۷۰۰ سرمایه گذار ارسال شده و در نهایت ۳۵۰ جلسه آنلاین سرمایه گذاری اجرا شد.
دادرس با اعلان اینکه در این دوره از نمایشگاه اینوتکس ۲۵ جلسه B۲B میان استارت آپها با شرکت ها و مجموعه های بزرگتر برگزار شد، اظهار داشت: ۶۵ سخنران در پنل های بخش استیج این رویداد سخنرانی کردند.
وی با اشاره به اینوتکس پیچ که در حاشیه اینوتکس ۲۰۲۰ برگزار شد، اظهار داشت: در بخش اینوتکس پیچ نیز ۱۲۰ استارت اپ از ۶ استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ تیم برتر به مرحله نهایی بر روی استیج ایده های خودرا در این بخش ارائه کردند.
شبکه سازی عامل حیات استارت آپهاست
اکبر قنبرپور رئیس نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با اعلان اینکه شبکه سازی استارت آپها ضامن حیات استارت آپهاست، عنوان کرد: اگر شبکه سازی در تیم های استارت آپی صورت نگیرد، گرفتار مرگ فکری خواهند شد.
معاون توسعه پارک فناوری پردیس با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاههایی با رویدادهای مختلف همچون اینوتکس زمینه شبکه سازی تیم های استارت آپی را فراهم می سازد، بیان کرد: ایرانیان از گذشته شبکه سازی می کردند که این مساله در مراسم و اعیاد ما به وفور دیده می شود از طرفی می توان اظهار داشت که برگزاری نمایشگاهها و رویدادها می تواند به شبکه سازی تیم های استارت آپی کمک نماید.
قنبرپور اشاره کرد: با وجود اینکه رویداد امسال با هدف شبکه سازی تیم های استارت آپی به صورت مجازی انجام شد بهترین فضا برای فناوران فراهم آمد ما آمادگی داریم تا این تجربه را به سایر رویدادهای نواوری منتقل نماییم.

1399/05/26
14:06:27
itemprop="bestRating">5
2169
تگهای خبر: آنلاین , سرمایه گذاری , فضا , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد