وبلاگ آفتاب

طب ایرانی و سلامت دختران جوان در به خانه بر می گردیم

طب ایرانی و سلامت دختران جوان در به خانه بر می گردیم

وبلاگ آفتاب: برنامه به خانه برمی گردیم امروز پنج شنبه ۵ تیر میزبان غلامرضا كردافشاری متخصص طب ایرانی می شود كه سفارش طب ایرانی برای سلامت دختران جوان را در این برنامه مطرح می كند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما در برنامه خانواده محور «به خانه بر می گردیم» که از آغاز هفته به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه هایی را مناسب دختران تدارک دیده است و با صحبت درباره رابطه دختر و مادر، دختر و پدر، سفارش به دختران روز گذشته که مادران و مادربزرگان فردا هستند بحث را پیش برد و حالا در روز پنج شنبه پنجم تیر مقرر است با حضور سارا سلیمی نمین و سفارش هایی تحصیلی به دختران در کنار سفارش های طب ایرانی به آنها برنامه دخترانه خویش را تکمیل کند.
امروز در برنامه «به خانه بر می گردیم» به جز این ۲ مهمان، شکوفه شیرالی بعنوان مربی آشپزی پیراشکی اسفناج و قارچ را آموزش داده و آناهیتا حمزه در بخش هنری تکنیک رنگ را آموزش می دهد.
این برنامه امروز حوالی ساعت ۱۶: ۴۵ دقیقه با اجرای دکتر محمد نظری و المیرا سماواتی به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می شود.


منبع:

1399/04/05
20:35:05
itemprop="bestRating">5
2519
تگهای خبر: متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد